Een tijdje was ik niet op het forum en ik kom nu als eerste jouw bericht tegenReini schreef: Misschien zet ik hem wel op hypoallergeen voer en haalt dat nog wat uit.
Huidproblemen.....Prednison....pfff... het breekt me momenteel weer even helemaal op
De rest daar schrik ik van hoor, dat het nu weer zo erg is. Ik dacht dat het allemaal redelijk ging, de huidproblemen met de prednison wat onder controle en de prednison in de afbouw. Wat moet je dan nog proberen hè , je hebt al zoveel gedaan. In je laatste bericht las ik iets over hypoallergeen voer is dat dan nog een optie? Je bent ook al overal geweest volgens mij toch, ook de wat alternatievere wegen bewandeld.
Ik ben misschien in de war maar was jij niet ook bij zo'n holistisch dierenarts geweest, ja toch hè? Dat is dan in ieder geval dus ook geen optie nog.
Ik kan niks doen dan vanaf deze kant meeleven en met je hopen dat er alsjeblieft een kentering komt. Ik vind het zo erg om te lezen dat die vrolijke clown zoals ik hem ken, nu zo depressief oogt en mager lijkt, laat staan hoe dat voor jou moet zijn. Verdorie mag het nou niet eens eindelijk goed gaan met Vegas. .
Anne