zal wel onnozel van mij zijn, maar weet echt niet wat et is, iemand een idee? en wat we er aan moeten doen?

alvast bedankt.
groetjes, Martje
Moderator: moderatorteam

shit! dat zou best kunnen! aangezien je zegt dat het besmettelijk is.assiejaja schreef:Ringworm?
Da's een schimmel, en besmettelijk.. :N:
Niet om nu naar de da te rennen in het weekend, maar maandag wel, even laten onderzoeken lijkt me. En handen wassen!
ik ontsmet mn handen meerdere keren daags als ik aan het werk ben, en kleed me meteen om zodra ik thuis ben...assiejaja schreef:Dat zou best kunnen.. weet niet hoe zorgvuldig je zelf bent geweestFiepje schreef:shit! dat zou best kunnen! aangezien je zegt dat het besmettelijk is.assiejaja schreef:Ringworm?
Da's een schimmel, en besmettelijk.. :N:
Niet om nu naar de da te rennen in het weekend, maar maandag wel, even laten onderzoeken lijkt me. En handen wassen!
ik werk in het dierenasiel, daar zitten een aantal katten met ringworm![]()
zou het kunnen dat ik dat overgebracht heb?![]()
Heb je zelf geen plekjes? Op zich lijkt het me wel vreemd als je zelf niks hebt maar je hond wel, maar goed, ik heb er ook niet veel verstand van hoor. Ik dacht er gewoon aan omdat hotspot over het algemeen toch wel echt pijnlijk en nat is, en ringworm niet.
nou aan die van mij had je ook een heleboelFiepje schreef:de kat in et asiel heeft ook precies zon plekje als spike, ook op de poot. en dat is 100 % zeker een ringworm plekje.
bedankt voor de link! en de reacties!
PS: bij een mens ziet et er anders uit dan bij een dier, zo'n plekje. mensen krijgen idd zo'n kring...