Pfff zeg, even denken hoor
Patries had nooit wat, is 16 jaar geworden en heeft een keer een baarmoederontsteking gehad. Baarmoeder is er toen uitgehaald maar ik weet echt niet meer wat dat kostte? Ze is ook een keer onder een auto gekomen toen ze door de riem heentrok toen ze een kat zag, heup uit de kom, was iets van 250 gulden ofzo...Oh ja, nog een keer een houtsplinter in haar keel, deed de dierenarts voor 25 gulden, geen idee waarom ik dat nog zo goed weet. Ik kom met haar op nog niet eens 600 gulden denk ik in al die jaren
Juul heeft ook nooit noemenswaardige ingrepen gehad, toen ze jong was wel eens een kuurtje maar verder niets. In 8 jaar tijd dus iets van 200 euro ofzo?? Let wel, ik ontworm en ent niet, dat scheelt ook
Sun daartegen, mijn eerste niet-terrier

pleegt regelmatig aanslagen op mijn spaarcenten

Hij heeft een darm-infectie gehad, was iets bij elkaar van €75,- daarna kreeg hij last van zijn huidirritaties, op prednison geweest, speciaal voer enzenzenz was bij elkaar ook een leuk bedrag. Overigens zelf op kunnen lossen met voer dus zijn vacht is weer top

Toen kreeg hij een herseninfarct, medicatie, bloedverdunners ed was iets van €100,- Hierna nog zijn knieoperatie, die was rond de 500 euro en dan nog alle smeerseltjes voor zijn ogen en oren waar hij toch wel vaak last van heeft. Toen wrat weg laten halen, was 60 euro (plaatselijk verdoofd en was zo weg), toen nog de wrat op neus op kweek laten zetten, was 100 euro (is later weggehaald tijdens zijn knieoperatie, was ie toch al onder narcose) Oh ja, ik vergeet zijn castratie. Omdat hij 1 niet-ontwikkelde bal had en 1 niet-ingedaalde, was deze ook nog aardig aan de prijs. Ik geloof dat ik daar toen 375 euro voor kwijt was. Ik heb Sun nu 3 jaar en ik vrees (voor hem hoor, niet voor mijn centen) dat er nog het nodige bij zal komen. Tis gewoon een beetje een kneusje