mwoh, ik ben totaal geen heilig boontje, maar waarom zou dat netjes geweest zijn? er is een fout gemaakt, hoe en door wie dan ook, ze reageren vlot op je mail , bieden excuses aan, sturen een nieuwe pot.. hoezo zou het dan zo netjes zijn dat jij gewoon 85 pillen gratis krijgt?Caro. schreef:Er viel niet zoveel gehaaid te zijn, want ik diende een klacht in en hun schreven terug de excuses, dat vandaag een nieuwe pot werd gestuurd en dat er geld op mijn rekening was overgemaakt om de oude pot terug te sturen.linlin schreef:soms ben je iets te goed voor deze wereld, caroline.Caro. schreef:Huh? Nee, ik krijg een nieuwe pot toegestuurd (gratis uiteraard) en krijg verzendkosten á euro 6,20 (dat kost het blijkbaar) op mijn rekening gestort zodat ik de aangebroken pot kan terugsturen.linlin schreef:even zonder gegeit - is het nou werkelijk de bedoeling dat je niet alleen die ouwe pot terug moet sturen en ook een nieuwe pot moet betalen?
Dus ik heb dan gewoon zoals besteld een nieuwe pot.![]()
ik bedoel dat je, ter compensatie van de blunder die zij begaan hebben, met gesloten beurs een hele nieuwe pot krijgt en je die ouwe pot gewoon kan houden.
maar enfin. ik ben misschien iets te gehaaid.
Dus direct was er wat geregeld en om nu het geld voor de verzendkosten te houden en de pot niet terug te sturen, dat vind ik een beetje té![]()
Het was netjes geweest als ze gewoon gezegd hadden een nieuwe pot te sturen en niet te 'mekkeren' over de oude pot, maar helaas
ik vind hun oplossing netjes zat eigenlijk.