Even een vraagje over carnibest. Ik ben sinds twee dagen overgestapt op carnibest. Mijn hond vind het geweldig lekker dat is het probleem dus niet, maar hij heeft sinds vandaag diarree. Echt al drie keer deze ochtend en echt van die platte drap. Lijkt ook een beetje grijzig van kleur. (ja ik weet het lekker zo op de vroege ochtend, maar ja)
Ik gaf eerst Hills natures best, gewone brok, maar ik ben overgestapt omdat hij niet zo'n goede ontwikkeling had van de vacht en omdat hij magertjes bleef, ondanks dat hij wel goed at.
Ik heb een wheaten pup van 10 mnd. Ben ik te snel overgestapt (hij heeft alleen carnibest gekregen want zijn brokken liet hij staan) of moeten zijn darmen gewoon even wennen. Hij heeft wel de lam-rijst gekregen, dus ik zou denken dat die wat milder is voor de darmen toch?
Heb hem vannochtend dus weer brok gegeven, maar daar haalt meneer nu zijn neus voor op
Iemand ideen, oplossingen? Alles is van harte welkom. Ik weet dat hier veel ervaringsdeskundige op dit forum zitten.
Alvast bedankt
Groetjes Kim