Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vegas toch.. wat moeten we nu weer?
Moderator: moderatorteam
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Sterkte Reini, ik heb het erg met je te doen en begrijp je wanhoop. Er is al veel gezegd en ik kan er weinig aan toevoegen. Hou je taai en als je eens een leuke aanlijnwandeling hier in de bossen wil maken pb je me maar! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat een ellende weer Reini, ik had zo gehoopt dat hij nu de zomer voorbij was en je weer af mocht bouwen met de Prednison gewoon weer goed met hem zou gaan, maar integendeel dus.
Ik heb ook geen advies voor je, maar wil je wel even enorm veel sterkte wensen met dit alles. Ik hoop dat er toch een oplossing komt, misschien is Marc's idee uitvoerbaar? Het is het proberen waard lijkt me.
Ik heb ook geen advies voor je, maar wil je wel even enorm veel sterkte wensen met dit alles. Ik hoop dat er toch een oplossing komt, misschien is Marc's idee uitvoerbaar? Het is het proberen waard lijkt me.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Reini,
Jemig, wat een ellende heb je toch met Vegas...
Wat mij gelijk te binnen schoot bij het lezen van je verhaal: toen Lana ooit een maag/darminfectie had, deinsde ze ook ineens terug van haar voerbak. Ze had wel de intentie om te gaan eten, maar zodra ze het voer leek te ruiken, deinsde ze achteruit. Misschien dat er bij Vegas zoiets aan de gang is?
Ik heb het je al eerder geopperd, maar ik zou zeker eens acupunctuur gaan proberen met Vegas.
Wat mij gelijk te binnen schoot bij het lezen van je verhaal: toen Lana ooit een maag/darminfectie had, deinsde ze ook ineens terug van haar voerbak. Ze had wel de intentie om te gaan eten, maar zodra ze het voer leek te ruiken, deinsde ze achteruit. Misschien dat er bij Vegas zoiets aan de gang is?
Ik heb het je al eerder geopperd, maar ik zou zeker eens acupunctuur gaan proberen met Vegas.
Laatst gewijzigd door Scooby op 11 sep 2007 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dat is ook wat ik bedoelde, honden kunnen bij een ziekte heel snel voedselaversie ontwikkelen. Ze schijnen hun ziekte heel snel associeren met het voer dat ze daarvoor hebben gegeten.Scooby schreef:Hoi Reini,
Wat mij gelijk te binnen schoot bij het lezen van je verhaal: toen Lana ooit een maag/darminfectie had, deinsde ze ook ineens terug van haar voerbak. Ze had wel de intentie om te gaan eten, maar zodra ze het voor leek te ruiken, deinsde ze achteruit. Misschien dat er bij Vegas zoiets aan de gang is?
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
gucci
- Zeer actief
Sterkte reini!!! arme vegas, heb geen advies voor je, maar geef hem een dikke knuffel van me
vond hem laatst al zo depri overkomen, zei ik ook tegen je, normaal begroet hij zo blij en uitbundig maar nu alleen maar even een kort aaitje komen halen en verder stond hij maar wat, viel me echt op, niet de vegas die ik ken.
Groetjes,

-
Reini
- Zeer actief
Bedankt allemaal voor het meedenken en de lieve woorden
Ik ga vanmiddag na mijn werk even langs de dierenarts om Vegas zijn temperatuur op te meten en hem meteen weer even te wegen. Het was geen probleem, eén van de assistentes helpt me daar even bij. Als hij geen verhoging heeft dan kijk ik het de komende dagen nog even aan. Ik probeer eerst ander voer en zal zijn voerbak op de grond leggen en er zelf verder geen aandacht meer aan besteden. Als hij vanavond niet eet dan voer ik hem morgenochtend wel weer zodat hij wel wat binnenkrijgt. Blijft hij zo, zoals hij nu is dan maak ik voor volgende week een afspraak en laat ik de dierenarts even goed in zijn bek/keel kijken. Zelf zie ik niks maar de dierenarts ziet altijd meer en misschien dat hij toch een infectie/ontsteking in zijn keel heeft.
Ik las van over een maag/darminfectie en dat zal ik dan ook even aankaarten bij de dierenarts, misschien dat dat op een simpele manier kan worden onderzocht.
Het idee van Marc is geen optie. Ik heb geen betrouwbaar adres met een leuke teef waar ik Vegas zou kunnen brengen. Daarbuiten zou ik het sowieso niet helemaal zien zitten omdat de dagelijkse verzorging van Vegas nogal wat inhoudt en ik die verantwoording liever niet bij iemand anders leg. Niettemin is het wel een goed idee om misschien even heel andere leuke, gekke, dingen met hem te doen hoewel de week vakantie ook al enorm leuk was trouwens
en daar hebben we met z'n drieën echt van genoten
Ik ga Eline in ieder geval even een pbtje sturen om te wandelen met de honden en ik zal Grethe ook pben
Mijn wanhoop is nu wel weer ietsje gezakt geloof ik. Soms heb je even van die momenten dat je echt niet meer ziet zitten
en het vervelende bij Vegas is dat wanneer je met eén ding klaar bent, het volgende zich al weer aandient. Ik kijk enorm uit naar de komende maanden waarin hij (hopelijk) klachtenvrij is en we even wat maanden rust kunnen krijgen op het medische gebied.
Ik ga vanmiddag na mijn werk even langs de dierenarts om Vegas zijn temperatuur op te meten en hem meteen weer even te wegen. Het was geen probleem, eén van de assistentes helpt me daar even bij. Als hij geen verhoging heeft dan kijk ik het de komende dagen nog even aan. Ik probeer eerst ander voer en zal zijn voerbak op de grond leggen en er zelf verder geen aandacht meer aan besteden. Als hij vanavond niet eet dan voer ik hem morgenochtend wel weer zodat hij wel wat binnenkrijgt. Blijft hij zo, zoals hij nu is dan maak ik voor volgende week een afspraak en laat ik de dierenarts even goed in zijn bek/keel kijken. Zelf zie ik niks maar de dierenarts ziet altijd meer en misschien dat hij toch een infectie/ontsteking in zijn keel heeft.
Ik las van over een maag/darminfectie en dat zal ik dan ook even aankaarten bij de dierenarts, misschien dat dat op een simpele manier kan worden onderzocht.
Het idee van Marc is geen optie. Ik heb geen betrouwbaar adres met een leuke teef waar ik Vegas zou kunnen brengen. Daarbuiten zou ik het sowieso niet helemaal zien zitten omdat de dagelijkse verzorging van Vegas nogal wat inhoudt en ik die verantwoording liever niet bij iemand anders leg. Niettemin is het wel een goed idee om misschien even heel andere leuke, gekke, dingen met hem te doen hoewel de week vakantie ook al enorm leuk was trouwens
Mijn wanhoop is nu wel weer ietsje gezakt geloof ik. Soms heb je even van die momenten dat je echt niet meer ziet zitten
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- Zoie
- Zeer actief
-
Sita
- Zeer actief
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
Ik durf het haast niet te zeggen, maar zou Moderin dan niet wat zijn? Als ik zie hoe Dante daarop reageert .. De orthopeed had me gezegd (omdat ik een beetje schrok van het feit dat hij cortico's moest gaan gebruiken) dat Moderin minder bijwerkingen zou geven. En (bij Dante dan) is dat zo.
Ik leef erg met je mee, heel erg rot allemaal voor jullie
Gr. Marijke

-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- yuki
- Zeer actief
Hoi Reini,
ik had je toevallig net een pb gestuurd hoe het ging, aangezien we ongeveer hetzelfde traject hebben gevolgd, en nog volgen........
Helaas reageert Vegas veel slechter op de prednison dan Yuk. Hoewel hij bij het afbouwen nu ook al weer kratst............
Ik vind toch dat je het verschil prednoral versus moderin moet aankaarten. Eventueel bij beiden! Vraag je d.a. en bel die Leistra op dat 06-nummer! Ik vind het zeker in jullie geval echt het overwegen waard. Zo als nu kan het niet. Ontzettend balen, ik leef met jullie mee!
Ik duim voor jullie op betere tijden!
ik had je toevallig net een pb gestuurd hoe het ging, aangezien we ongeveer hetzelfde traject hebben gevolgd, en nog volgen........
Ik vind toch dat je het verschil prednoral versus moderin moet aankaarten. Eventueel bij beiden! Vraag je d.a. en bel die Leistra op dat 06-nummer! Ik vind het zeker in jullie geval echt het overwegen waard. Zo als nu kan het niet. Ontzettend balen, ik leef met jullie mee!
Ik duim voor jullie op betere tijden!
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
Esther
- linda
- Zeer actief
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Eerste wat mij te binnen schiet, een schimmel in zijn bek ( bij babies noem je het spruw). Ik weet dat hij toen een schimmel in zijn neus had. Bij vermindere weerstand kan dat toch weer de kop opsteken. Eten doet hem dan gewoon pijn.
Heb je hem meegenomen op vakantie? Is dat niet een idee. Ik bedoel vakantie is altijd wel een goed idee maar een andere omgeving geeft misschien minder reactie.
Ik kan de plank goed misslaan maar ik brainstorm maar wat
Ik kan me voorstellen dat je moedeloos wordt. Sterkte en vooral veel beterschap!
Heb je hem meegenomen op vakantie? Is dat niet een idee. Ik bedoel vakantie is altijd wel een goed idee maar een andere omgeving geeft misschien minder reactie.
Ik kan de plank goed misslaan maar ik brainstorm maar wat
Ik kan me voorstellen dat je moedeloos wordt. Sterkte en vooral veel beterschap!
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- dorien83
- Actief
als eerste veel sterkte,
ik zelf herken die wanhoop heel erg op zo'n moment vraag ik of shaila dan even een paar dagen naar mijn moeder kan omdat ik ook boos wordt op shaila. je krijgt dan zo'n cirkeltje.
krabben- spanning en dan gaat ze meer krabben.
na zo'n paar dagen gaat het gelijk weer een stuk beter voor beiden en ben ik ook weer rustiger en weer vol goede moed.
dus op zich geen slecht idee maar dan moet je wel een betrouwbaar adres hebben.
wie weet vind je die toch nog.
ik zelf herken die wanhoop heel erg op zo'n moment vraag ik of shaila dan even een paar dagen naar mijn moeder kan omdat ik ook boos wordt op shaila. je krijgt dan zo'n cirkeltje.
krabben- spanning en dan gaat ze meer krabben.
na zo'n paar dagen gaat het gelijk weer een stuk beter voor beiden en ben ik ook weer rustiger en weer vol goede moed.
dus op zich geen slecht idee maar dan moet je wel een betrouwbaar adres hebben.
wie weet vind je die toch nog.
-
Reini
- Zeer actief
Vegas is meegeweest op vakantie en daar is het slechte eten begonnen maar toen dacht ik dat het kwam omdat ik zijn voerbak was vergeten en hij dus uit een stenen schaal moest eten (drinken deed hij wel). De jeuk begon daar ook maar dat zal komen omdat ik de prednison aan het afbouwen was, ook hadden we erg veel gras rondom het huis maar ik weet niet of dat specifiek Engelsraaigras was (daar is hij allergisch voor).Rataplan schreef:Eerste wat mij te binnen schiet, een schimmel in zijn bek ( bij babies noem je het spruw). Ik weet dat hij toen een schimmel in zijn neus had. Bij vermindere weerstand kan dat toch weer de kop opsteken. Eten doet hem dan gewoon pijn.
Ik kan de plank goed misslaan maar ik brainstorm maar wat![]()
Wat betreft die schimmel; dat zou inderdaad heel goed mogelijk zijn. We zijn er nooit achtergekomen wat Vegas vorig jaar nou precies had. De schimmel is nooit onomstotelijk bewezen. Zijn weerstand is zeker verminderd dus hij is nu erg bevattelijk voor van alles. Ik zie er alleen zo tegenop om hem weer helemaal door de molen te halen

-
Reini
- Zeer actief
Vegas had gister trouwens geen verhoging bij de dierenarts, zijn temperatuur was 38.2. Van zijn gewicht stond ik even heel raar te kijken want hij weegt weer 29 kilo
Heel goed op gewicht dus maar dit is toch niet het uiterlijk wat hij normaal heeft bij 29 kilo
Voor de prednison-ellende woog hij ook 29 kilo en zo zwaar was hij eerder nooit, hij zat toen prachtig in zijn bespiering maar dat zie ik nu eigenlijk niet terug.

-
Reini
- Zeer actief
Ik zal je vanavond even bellen om een afspraak te maken om te wandelen, leukSita schreef:Wil je ook even heel veel sterkte wensen. En als ik iets voor je kan doen, laat het dan weten![]()
Misschien is het een ideetje om Sita een dag/middag bij Vegas te zetten? Wandelen kunnen we zeker weer een keertje doen.

-
Reini
- Zeer actief
Mijn dierenarts heeft het nooit over Moderin gehad, alleen maar over prednisolon. Ik ga er nu mee stoppen maar voor volgend jaar is het wel een idee om dat te proberenMoon schreef:Ik durf het haast niet te zeggen, maar zou Moderin dan niet wat zijn? Als ik zie hoe Dante daarop reageert .. De orthopeed had me gezegd (omdat ik een beetje schrok van het feit dat hij cortico's moest gaan gebruiken) dat Moderin minder bijwerkingen zou geven. En (bij Dante dan) is dat zo.

- yuki
- Zeer actief
Reini, gek dat zijn gewicht hetzelfde is al het was en je toch schreef dat hij mager was geworden. Ik zie zelf ook dat Yuki er een beetje "ingevallen" uitziet.
Anderen zeggen hoe geweldig hij er uit ziet, zijn huid etc. Maar ik mis die "beertjeskop" van hem, en dat komt door de prednison! Bij Vegas zal dat ook zo zijn?
Anderen zeggen hoe geweldig hij er uit ziet, zijn huid etc. Maar ik mis die "beertjeskop" van hem, en dat komt door de prednison! Bij Vegas zal dat ook zo zijn?
Eventhough you're gone, we're still a team'.
Esther
Esther
- Moos
- Zeer actief
-
Ari@ne
-
Reini
- Zeer actief
Ik stond ook echt heel raar te kijken.. Hij woog van 29 kilo ineens 27 kilo na het starten met de prednison (en dat binnen 4 dagen) maar ik had echt nog niet het idee dat die twee kilo er weer aan zatyuki schreef:Reini, gek dat zijn gewicht hetzelfde is al het was en je toch schreef dat hij mager was geworden. Ik zie zelf ook dat Yuki er een beetje "ingevallen" uitziet.

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Daar zat ik ook al aan te denken of het iets met de ellende van vorig jaar te maken kan hebben..... ik hoop het nietReini schreef:Vegas is meegeweest op vakantie en daar is het slechte eten begonnen maar toen dacht ik dat het kwam omdat ik zijn voerbak was vergeten en hij dus uit een stenen schaal moest eten (drinken deed hij wel). De jeuk begon daar ook maar dat zal komen omdat ik de prednison aan het afbouwen was, ook hadden we erg veel gras rondom het huis maar ik weet niet of dat specifiek Engelsraaigras was (daar is hij allergisch voor).Rataplan schreef:Eerste wat mij te binnen schiet, een schimmel in zijn bek ( bij babies noem je het spruw). Ik weet dat hij toen een schimmel in zijn neus had. Bij vermindere weerstand kan dat toch weer de kop opsteken. Eten doet hem dan gewoon pijn.
Ik kan de plank goed misslaan maar ik brainstorm maar wat![]()
Wat betreft die schimmel; dat zou inderdaad heel goed mogelijk zijn. We zijn er nooit achtergekomen wat Vegas vorig jaar nou precies had. De schimmel is nooit onomstotelijk bewezen. Zijn weerstand is zeker verminderd dus hij is nu erg bevattelijk voor van alles. Ik zie er alleen zo tegenop om hem weer helemaal door de molen te halen
Verder weet ik het niet meis, ik vind het vreselijk rot voor jullie allemaal. Je wilt je liever graag goed gezond en vrolijk zien en niet dit
- Billy98
- Actief
- Mijn ras(sen): Västgötaspets
Hoi Reini,
Balen zeg dat het weer minder gaat met Vegas, ik lees heel erg vaak mee op het forum meer dan dat ik iets post (
) maar ik heb toch het gevoel dat ik iets wil posten waar je hopelijk iets aan kan hebben.
Een collega van mij heeft een west highland white terrier met vreselijke huidproblemen en hij heeft ook voor bepaalde grassen een allergie (weet niet welke) Ook zij hebben alles geprobeerd met hun hondje en zitten uiteindelijk ook aan de prednison. Ook hun hondje reageerd niet goed op de prednison en zelfs de jeuk gaat er niet van over. Vreselijk vinden zij het om hun hondje zo te zien. Nu kreeg ik pas geleden van iemand wat boekjes over honden en daar zat een foldertje bij van een soort voer wat zou helpen bij dit soort problemen het is huid & vacht 90 dagen kuur van ecostyle.
Toen ik dat zag dacht ik meteen aan mijn collega, ik verwachte er eigenlijk niet zo veel van hoor maar mijn collega nam het advies aan en heeft het voer aangeschaft want ze willen alles proberen.
Geloof het of niet maar na jaaaaaaaaaren lang tobben is het hondje van zijn jeuk af!! Ik stond werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik dat hoorde...
Heel voorzichtig durfde mijn collega te zeggen dat het iets beter ging en dat zijn huid en vacht er ook iets beter uit begon te zien en nu gaat het ontzettend goed!
Ik zeg niet dat het jou en Vegas zal helpen maar ik wilde mijn verhaal wel graag aan je vertellen want stel nou dat het je toch kan helpen! Daar zijn we tenslotte voor op dit forum!
Verder wens ik je sterkte en beterschap voor Vegas!
Groetjes, Lianne
Balen zeg dat het weer minder gaat met Vegas, ik lees heel erg vaak mee op het forum meer dan dat ik iets post (
Een collega van mij heeft een west highland white terrier met vreselijke huidproblemen en hij heeft ook voor bepaalde grassen een allergie (weet niet welke) Ook zij hebben alles geprobeerd met hun hondje en zitten uiteindelijk ook aan de prednison. Ook hun hondje reageerd niet goed op de prednison en zelfs de jeuk gaat er niet van over. Vreselijk vinden zij het om hun hondje zo te zien. Nu kreeg ik pas geleden van iemand wat boekjes over honden en daar zat een foldertje bij van een soort voer wat zou helpen bij dit soort problemen het is huid & vacht 90 dagen kuur van ecostyle.
Toen ik dat zag dacht ik meteen aan mijn collega, ik verwachte er eigenlijk niet zo veel van hoor maar mijn collega nam het advies aan en heeft het voer aangeschaft want ze willen alles proberen.
Geloof het of niet maar na jaaaaaaaaaren lang tobben is het hondje van zijn jeuk af!! Ik stond werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik dat hoorde...
Heel voorzichtig durfde mijn collega te zeggen dat het iets beter ging en dat zijn huid en vacht er ook iets beter uit begon te zien en nu gaat het ontzettend goed!
Ik zeg niet dat het jou en Vegas zal helpen maar ik wilde mijn verhaal wel graag aan je vertellen want stel nou dat het je toch kan helpen! Daar zijn we tenslotte voor op dit forum!
Verder wens ik je sterkte en beterschap voor Vegas!
Groetjes, Lianne

Groetjes, Lianne
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Ik heb met Lyndie dezelfde problemen gehad alleen ben ik er nooit achter gekomen waar ze allergisch voor was (behalve dat de ergste uitbraak binnen een week na haar enting was). En zij reageerde ook heel slecht op de prednison. Van haar gewone ca. 23 kg was ze uiteindelijk afgevallen tot 18 kg en ze was er ook nog heel suf/lusteloos en apathisch van.
Uiteindelijk ben ik ook overgegaan ook homeopathie. Eerst een kuur van groene leem (waardoor het in de eerste instantie erger werd) en die kuur werd ondersteund door een drankje van o.a. teatree. Ik ben overigens tegelijkertijd ook overgestapt op kvv
We zijn nu 7 maanden verder en Lyndie heeft al een een half jaar lang totaal geen jeuk meer en haar vacht ziet er picobello uit, ze weegt weer gewoon 22,5 kg en ze is hartstikke vrolijk en gezond.
Ik kan natuurlijk niet zeggen of jij ook aan de groene leem moet, maar ik zou je zeker aanraden om ook eens naar een homeopaat te gaan.
In ieder geval heel veel sterkte met Vegas.
Uiteindelijk ben ik ook overgegaan ook homeopathie. Eerst een kuur van groene leem (waardoor het in de eerste instantie erger werd) en die kuur werd ondersteund door een drankje van o.a. teatree. Ik ben overigens tegelijkertijd ook overgestapt op kvv
We zijn nu 7 maanden verder en Lyndie heeft al een een half jaar lang totaal geen jeuk meer en haar vacht ziet er picobello uit, ze weegt weer gewoon 22,5 kg en ze is hartstikke vrolijk en gezond.
Ik kan natuurlijk niet zeggen of jij ook aan de groene leem moet, maar ik zou je zeker aanraden om ook eens naar een homeopaat te gaan.
In ieder geval heel veel sterkte met Vegas.

- Hanneke2
- Zeer actief
-
*Jessy
- Vaste gebruiker
Kan dat niet een bijwerking zijn van de prednison? Ik weet niet hoe dat bij honden werkt, maar mensen die langere tijd prednison gebruiken kunnen allerlei bijwerkingen krijgen waaronder gewichtstoename door vetopslag, spierafbraak en maagzweren. Ik doe maar een gooi hoor, ben geen expert! Het kwam alleen zo even bij me op...Reini schreef:... Van zijn gewicht stond ik even heel raar te kijken want hij weegt weer 29 kiloHeel goed op gewicht dus maar dit is toch niet het uiterlijk wat hij normaal heeft bij 29 kilo
Voor de prednison-ellende woog hij ook 29 kilo en zo zwaar was hij eerder nooit, hij zat toen prachtig in zijn bespiering maar dat zie ik nu eigenlijk niet terug.
Ik kan me iig vooestellen dat je met dat spul niet door wilt gaan :n
Heel veel sterkte ermee en een knuffel voor Vegas.
"Dogs feel very strongly that they should always go with you in the car, in case the need should arise for them to bark violently at nothing right in your ear." - Dave Barry