heeft iemand hier ervaring mee?
groetjes
Moderator: moderatorteam
Nu je het zegt,volgens mij hebben ze dat bij Mickey ook eerst zonder verdoving gedaan,maar bij haar was het littekenweefsel en de doorgang was vernauwd,daarom hebben ze die toen onder narcose op gerekt.Dit had geen resultaat.jores schreef:de oogarts heeft het bij Joep zo gedaan, zonder narcose of roes. Heeft super geholpen, tot nu toe niet meer verstopt geraakt

dat is dan niet zo mooi, sneu hoorBea. schreef:Nu je het zegt,volgens mij hebben ze dat bij Mickey ook eerst zonder verdoving gedaan,maar bij haar was het littekenweefsel en de doorgang was vernauwd,daarom hebben ze die toen onder narcose op gerekt.Dit had geen resultaat.jores schreef:de oogarts heeft het bij Joep zo gedaan, zonder narcose of roes. Heeft super geholpen, tot nu toe niet meer verstopt geraakt
Ach,ze heeft er geen last van,behalve dat er altijd wat tranen op haar snoet zitten.jores schreef:dat is dan niet zo mooi, sneu hoorBea. schreef:Nu je het zegt,volgens mij hebben ze dat bij Mickey ook eerst zonder verdoving gedaan,maar bij haar was het littekenweefsel en de doorgang was vernauwd,daarom hebben ze die toen onder narcose op gerekt.Dit had geen resultaat.jores schreef:de oogarts heeft het bij Joep zo gedaan, zonder narcose of roes. Heeft super geholpen, tot nu toe niet meer verstopt geraakt