Janus is ivm de bruiloft van mijn broer 2 dagen naar de opvang geweest, gister is hij weer opgehaald door mijn ouders, hij kwam super vrolijk binnen maar eenmaal in de tuin begon hij als een gek te janken/piepen en kwam naar binnen toe met zijn pootje omhoog.Heb meteen gekeken of ik iets kon zien maar ik mocht er ook niet echt aankomen.Na een kwartiertje heb ik janus bij me geroepen en weer even gevoeld en hij geeft pijn aan aan zijn 2e teentje.Met wandelen is er niets aan de hand en rent en vliegt hij gewoon alle kanten op, wel was hij gister in huis erg rustig..maar hij stond wel gewooon op zijn pootje.
Vanmorgen begroete hij me net zo vrolijk als anders en sprong daarbij op de bank, kroop tegen me aan en ik heb even aan zijn teen gevoeld, toen begon hij weer te piepen en hij ging van de bank af en nu mankt hij weer.Net stond hij met een speeltje in zijn bek en zijn pootje in de lucht voor me.We gaan zo even wandelen maar hou hem wel aangelijnd nu.Ik dacht gister nog dat hij zich gewoon verstapt had, maar denk dat ik morgen toch maar ff de DA bel..
Heb carprodyl in huis..zal ik hem dat zolang geven?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pijn aan teentje?
Moderator: moderatorteam
-
C@rmen