Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Klote zooi....
Moderator: moderatorteam
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou vanochtend weer naar de da geweest, uit de andere wond hing vanacht in ene een flink stuk klierweefsel. Dat is er vanochtend afgehaald en hebben we besloten Beertje te scheiden van de pups. De wonden moeten zoveel mogelijk open blijven om te genezen en dat gaat niet met 8 hondgerige pups.
Kuur lactafal aangezien de melkproductie toch al op een laag pitje stond en hopen dat ze niet teveel last van stuwing of andere blokkade's krijgt de aankomende tijd. Net mijn werk maar gebeld dat ik nog 2 weken onbetaald verlof opneem...en nu dus maar zorgen dat en de pups en beertje er gewoon doorheen komen.
Kuur lactafal aangezien de melkproductie toch al op een laag pitje stond en hopen dat ze niet teveel last van stuwing of andere blokkade's krijgt de aankomende tijd. Net mijn werk maar gebeld dat ik nog 2 weken onbetaald verlof opneem...en nu dus maar zorgen dat en de pups en beertje er gewoon doorheen komen.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Ragverp schreef:tsja dat is ook nog een optie , maar volgens mij ga ik het wel mannen zo...yamie schreef:shitniet het scenario wat ik gehoopt had... dat worden drukke weken.. heb je genoeg hulp? heb je eventueel gedacht om een pleegteef te zoeken? desnoods voor een deel van de pups..
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ahhh shit Rob!Ragverp schreef:Nou vanochtend weer naar de da geweest, uit de andere wond hing vanacht in ene een flink stuk klierweefsel. Dat is er vanochtend afgehaald en hebben we besloten Beertje te scheiden van de pups. De wonden moeten zoveel mogelijk open blijven om te genezen en dat gaat niet met 8 hondgerige pups.
Maar goed, het belangrijkste is dat Beer en de pups er doorheen komen. Heeft ze nog koorts of is dat onder controle?
Wat een domper allemaal Rob, zo bij je eerste nestje
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
De koorts is onder controleCaro. schreef:Ahhh shit Rob!Ragverp schreef:Nou vanochtend weer naar de da geweest, uit de andere wond hing vanacht in ene een flink stuk klierweefsel. Dat is er vanochtend afgehaald en hebben we besloten Beertje te scheiden van de pups. De wonden moeten zoveel mogelijk open blijven om te genezen en dat gaat niet met 8 hondgerige pups.
Kuur lactafal aangezien de melkproductie toch al op een laag pitje stond en hopen dat ze niet teveel last van stuwing of andere blokkade's krijgt de aankomende tijd. Net mijn werk maar gebeld dat ik nog 2 weken onbetaald verlof opneem...en nu dus maar zorgen dat en de pups en beertje er gewoon doorheen komen.![]()
Maar goed, het belangrijkste is dat Beer en de pups er doorheen komen. Heeft ze nog koorts of is dat onder controle?

- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Contacteer:
Jeetje, zeg... hopelijk slaan jullie je er uiteindelijk goed doorheen.
Heel erg sneu hoor, zeker met je eerste nestje.
Meer als heel veel sterkte wensen en duimen dat ze gauw hersteld kan ik niet doen...
Heel erg sneu hoor, zeker met je eerste nestje.
Meer als heel veel sterkte wensen en duimen dat ze gauw hersteld kan ik niet doen...
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Gelukkig, dat is in ieder geval iets (en heel belangrijk lijkt mij).Ragverp schreef:De koorts is onder controleCaro. schreef:Ahhh shit Rob!Ragverp schreef:Nou vanochtend weer naar de da geweest, uit de andere wond hing vanacht in ene een flink stuk klierweefsel. Dat is er vanochtend afgehaald en hebben we besloten Beertje te scheiden van de pups. De wonden moeten zoveel mogelijk open blijven om te genezen en dat gaat niet met 8 hondgerige pups.
Kuur lactafal aangezien de melkproductie toch al op een laag pitje stond en hopen dat ze niet teveel last van stuwing of andere blokkade's krijgt de aankomende tijd. Net mijn werk maar gebeld dat ik nog 2 weken onbetaald verlof opneem...en nu dus maar zorgen dat en de pups en beertje er gewoon doorheen komen.![]()
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
-
keessie
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- Patrol
- Zeer actief
-
lara & Laika
- geregistreerd lid
Hopelijk blijft Beer de goede kant opgaan.
Wat ik me afvraag, waarom wachten tot de boel letterlijk open springt en niet naar de da om het open te laten maken???
(heb zelf ruim 9 maanden met een borst/melkklierontsteking gelopen en ik was blij dat ze het op de EHBO iedere maand open maakte en niet dat het zelf open sprong)
Groetjes Patries
Wat ik me afvraag, waarom wachten tot de boel letterlijk open springt en niet naar de da om het open te laten maken???
(heb zelf ruim 9 maanden met een borst/melkklierontsteking gelopen en ik was blij dat ze het op de EHBO iedere maand open maakte en niet dat het zelf open sprong)
Groetjes Patries
Onkruid vergaat niet, duur aangeschafte planten wel.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Het gaat allemaal de goede kant op. Beer is helemaal beer en de pups groeien als kool. Zal morgen even een uitgebeide update doe...LongFields schreef:Jeetje Rob, ik lees net de afgelopen week bij, maar wat een gedoe allemaal zeg!
Gaat het inmiddels wat beter met Beertje's borstontsteking? En hoe gaat het met het flessen van de pups?

- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
http://www.roxroros.com
uit het oog maar niet uit ons hart...Aila.
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
-
Mojuan
- Zeer actief
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
heb je al geupdate?Ragverp schreef:Het gaat allemaal de goede kant op. Beer is helemaal beer en de pups groeien als kool. Zal morgen even een uitgebeide update doe...LongFields schreef:Jeetje Rob, ik lees net de afgelopen week bij, maar wat een gedoe allemaal zeg!
Gaat het inmiddels wat beter met Beertje's borstontsteking? En hoe gaat het met het flessen van de pups?

- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Nope,Dester schreef:heb je al geupdate?Ragverp schreef:Het gaat allemaal de goede kant op. Beer is helemaal beer en de pups groeien als kool. Zal morgen even een uitgebeide update doe...LongFields schreef:Jeetje Rob, ik lees net de afgelopen week bij, maar wat een gedoe allemaal zeg!
Bij deze dan maar.
De pups zijn nu 3 weken en groeien als kool.De zwaarste is nu 1600 gram Op het moment gaat er zo'n 3 liter melk in per dag. Dat zijn veel 200 ml flesjes...hahaha. Morgen gaan we voorzichtig beginnen met afspenen en ik hoop dat dat een beetje voorspoedig gaat. |Ik geef nu de laatste voeding om 1 uur snachts en de volgende om 7 uur sóchtends zodat ik ook nog een beetje kan slapen.
Beer is weer helemaal boven jan. De gaten beginnen langzaam dicht te groeien en ze gaat al weer mee op de langere wandeling samen met de jongens. Ik merk wel dat haar conditie behoorlijk te lijden heeft gehad.

- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
gelukkig dat het met moeders en de pups goed gaat,
ik zal als ik jouw was lekker vlot beginnen met rodi compleet, eerst een paar keer per dag een klein balletje rodi in hun bekkie doen en voor je het weet eten ze uit zichzelf.
sterkte met je pups en probeer ook een beetje te genieten van je pups ze beginnen nu echt leuk te worden en voor je het weet zijn ze de deur uit.
ik zal als ik jouw was lekker vlot beginnen met rodi compleet, eerst een paar keer per dag een klein balletje rodi in hun bekkie doen en voor je het weet eten ze uit zichzelf.
sterkte met je pups en probeer ook een beetje te genieten van je pups ze beginnen nu echt leuk te worden en voor je het weet zijn ze de deur uit.
Groetjes Patries

- mon doesie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoezen
- Aantal honden: 6
en de groetjes van:
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
Arena,Bali,Bonni,Chakira
Danique,Mila en Monique
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Fijn dat je weer een beetje aan je nachtrust toekomt Rob!
Zo te lezen groeien de pups als kool, het afspenen zal vast wel goed gaan, doe je dat op KVV eigenlijk?
Lekker voor Beertje dat ze weer met de jongens mee op wandeling kan. Haar conditie komt vanzelf weer op peil dan, het is logisch dat die een flinke knauw heeft gekregen vanwege wat ze de afgelopen weken voor haar kiezen gekregen heeft.
Geniet ze van je puppenspul!
Zo te lezen groeien de pups als kool, het afspenen zal vast wel goed gaan, doe je dat op KVV eigenlijk?
Lekker voor Beertje dat ze weer met de jongens mee op wandeling kan. Haar conditie komt vanzelf weer op peil dan, het is logisch dat die een flinke knauw heeft gekregen vanwege wat ze de afgelopen weken voor haar kiezen gekregen heeft.
Geniet ze van je puppenspul!
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer: