Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tja, ik voer het nu dus ook he...maar dat wist je al. Ik heb er best veel positieve dingen over gehoord maar net zoals zoveel merken ligt het heel erg aan de hond hoe hij of zij het er op doet he ! Ik voer het nu ook pas een week of vier en mijn ervaringen tot nu toe zijn best goed. Minder ontlasting als op een heleboel andere merken die ik geprobeerd heb, ze eten het graag, glanzen mooi, stinken niet uit de bek (wat ik op andere brok ook wel eens anders meegemaakt heb..) Maar ja, of dat op de lange termijn zo blijft dat moet ik ook nog ff afwachten. Met Gizmo's jeuk gaat het sinds ik deze brok voer ook een stuk beter, maar of dat alleen aan de brok ligt durf ik niet te zeggen hoor. Gewoon proberen denk ik. Dan pas weet je of je het zelf een fijne brok vindt.
Ik ken de brok niet maar ik heb wel even de link bekeken. Ik vind het wel een nadeel, als het een goede brok zou zijn, dat je alleen via internet en vanaf 100 kg. kunt bestellen. Waar moet je het laten? En als je maar 1 hond hebt, heb je misschien nog brokken als de houdbaarheidsdatum al is verstreken.
alm@ schreef:Ik ken de brok niet maar ik heb wel even de link bekeken. Ik vind het wel een nadeel, als het een goede brok zou zijn, dat je alleen via internet en vanaf 100 kg. kunt bestellen. Waar moet je het laten? En als je maar 1 hond hebt, heb je misschien nog brokken als de houdbaarheidsdatum al is verstreken.
Je hoeft volgens mij niet perse via internet te bestellen hoor ! Ik haal het nl gewoon bij een dierenspeciaalzaak hier in het dorp en die bezorgen in de hele regio aan huis ! Ik denk dat als je contact opneemt met Brouwers dat ze je vast wel kunnen helpen aan verkoopadressen. Ik koop ook maar 10 kg tegelijk.....
alm@ schreef:Ik ken de brok niet maar ik heb wel even de link bekeken. Ik vind het wel een nadeel, als het een goede brok zou zijn, dat je alleen via internet en vanaf 100 kg. kunt bestellen. Waar moet je het laten? En als je maar 1 hond hebt, heb je misschien nog brokken als de houdbaarheidsdatum al is verstreken.
Je hoeft volgens mij niet perse via internet te bestellen hoor ! Ik haal het nl gewoon bij een dierenspeciaalzaak hier in het dorp en die bezorgen in de hele regio aan huis ! Ik denk dat als je contact opneemt met Brouwers dat ze je vast wel kunnen helpen aan verkoopadressen. Ik koop ook maar 10 kg tegelijk.....
Hier krijgen de honden ook Brouwersbrok, en het bevalt heel goed. Ze hebben alle 5 een mooie vacht en goede ontlasting. En ze vinden het lekker !
Ik bestel altijd 15 zakken, die leg ik onder het logeerbed.
Sennaruby schreef:Hoe lang is die brok wel niet houdbaar dan?!
Groetjes,
Fieke
Geen idee, ik heb de zak niet meer. Wel een tijdje ja, ze gebruiken dan ook wel toegevoegde anti-oxidanten. ( zoals heel veel andere merken ook doen !!) Geen kleur/geur of smaakstoffen...
Wij gebruiken de brokken ook.
Canisis had gauw last van jeuk en sinds we de brokken hebben heeft ze er geen last meer van.
Meissie doet het er ook goed op en Rudy doet het goed op de puppy brok.
Wij bestellen ook altijd 100 kg maar laten het niet bezorgen we gaan gewoon even die kant op kunnen we gelijk in de buurt winkelen.