Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poot - vraag op pagina 4
Moderator: moderatorteam
-
Sita
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Is tongelen altijd een stress signaal? Het valt me de afgelopen dagen op dat Bram het best vaak doet, ook in situaties waarin ik geen stress verwacht. Kan het zijn dat hij toch aldoor pijn heeft en daarom veel tongelt?
Ik zit vast te veel op Bram te letten, maar ik vind dat getongel toch wel opvallend. Hij geeft verder geen enkele indicatie dat hij pijn heeft. Maakt alle bewegingen.
Ik zit vast te veel op Bram te letten, maar ik vind dat getongel toch wel opvallend. Hij geeft verder geen enkele indicatie dat hij pijn heeft. Maakt alle bewegingen.

Linda, Izzie en Bram
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ja naar mijn weten is het stress, intern conflict.Zoek stok! schreef:Is tongelen altijd een stress signaal? Het valt me de afgelopen dagen op dat Bram het best vaak doet, ook in situaties waarin ik geen stress verwacht. Kan het zijn dat hij toch aldoor pijn heeft en daarom veel tongelt?
Rataplan geeft op die manier pijn aan bij de dierenarts, naast verstijfen. Het is handig dat je weet hoe je hond op pijn reageert, dat kan een hoop onderzoek schelen.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
-
Ari@ne
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
Ari@ne
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik heb besloten dat het stress van de veranderingen is. Vanmiddag heb ik uitgebreid onderzocht of hij nog pijn heeft. Helemaal geen reactie behalve dat hij me wat vreemd vondBianca_Storm schreef:kan dat geen reden zijn van stress? zonder gekheid dat juist jij je anders gedraagt dan anders?? veel kijken??Zoek stok! schreef:....
Ik zit vast te veel op Bram te letten, maar ik vind dat getongel toch wel opvallend. .....
Het zou ook wel bijzonder zijn als een plotselinge overgang van een enorm actief leven naar een bijzonder saai leven helemaal geen stress zou geven.
Vanavond ben ik naar een veld gegaan, heb de lijn losgeklikt en daar ging hij..zoef zoef...rennen rennen rennen

Linda, Izzie en Bram
- Rossi
- Zeer actief