Waar koop jij Rodi voor €0,89?joline schreef:Ik ben voor de Rodi 0,89 cent kwijt per pakje
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alternatief voor Carnibest
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier krijgen ze ook beide smuldier, vlees compleet.
Ik koop het via een fokker, die in 1x 120 kg of meer laat komen. Ik betaal 1,25 per kg voor de vleescompleet versie.
Ze krijgen 1x per dag ieder 1 pond vleescompleet en 1x per dag 400 gram pens/vlees compleet of alleen vlees of vlees gecombineerd met groenteprutje.
Totaal dus tussen de 900 gram en 1 kilo. Ben per maand aan eten voor 2 honden tussen de 65 en 75 euro kwijt. Dit buiten de botten die ik bij de slager koop voor de benodigde kauwuurtjes.
Ik koop het via een fokker, die in 1x 120 kg of meer laat komen. Ik betaal 1,25 per kg voor de vleescompleet versie.
Ze krijgen 1x per dag ieder 1 pond vleescompleet en 1x per dag 400 gram pens/vlees compleet of alleen vlees of vlees gecombineerd met groenteprutje.
Totaal dus tussen de 900 gram en 1 kilo. Ben per maand aan eten voor 2 honden tussen de 65 en 75 euro kwijt. Dit buiten de botten die ik bij de slager koop voor de benodigde kauwuurtjes.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
hier ook merken wisselen, gaat prima.
ik wissel carnibest af met duck, rodi en een barf dagje, en daarnaast af en toe wat hart oid toevoegen. gaat super, sjon doet het er heel goed op (en is een behoorlijk kwakkelpubertje), en zelfs van mijn beroerde inkomsten kan het vrij makkelijk.
je kan ook af en toe van allerlei dingetjes een maaltijdje maken. bijv. als ik tijdens het koken teveel kip of biefstuk of wat dan ook blijk te hebben, maak ik er vaak met rijst of pasta een lekker dinertje van voor sjonnie, en die gaat dan helemaal uit z'n dak.
en natuurlijk de dag na het gourmetten is altijd een feestdag voor de beestjes hier
gebeurt niet vaak, maar áls dat ding op tafel staat weten ze het al gelijk 
ik wissel carnibest af met duck, rodi en een barf dagje, en daarnaast af en toe wat hart oid toevoegen. gaat super, sjon doet het er heel goed op (en is een behoorlijk kwakkelpubertje), en zelfs van mijn beroerde inkomsten kan het vrij makkelijk.
je kan ook af en toe van allerlei dingetjes een maaltijdje maken. bijv. als ik tijdens het koken teveel kip of biefstuk of wat dan ook blijk te hebben, maak ik er vaak met rijst of pasta een lekker dinertje van voor sjonnie, en die gaat dan helemaal uit z'n dak.
en natuurlijk de dag na het gourmetten is altijd een feestdag voor de beestjes hier
-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
-
joline
- Zeer actief
-
joline
- Zeer actief
Zo doe ik dat ookMaylala schreef:hier ook merken wisselen, gaat prima.
ik wissel carnibest af met duck, rodi en een barf dagje, en daarnaast af en toe wat hart oid toevoegen. gaat super, sjon doet het er heel goed op (en is een behoorlijk kwakkelpubertje), en zelfs van mijn beroerde inkomsten kan het vrij makkelijk.![]()
en natuurlijk de dag na het gourmetten is altijd een feestdag voor de beestjes hiergebeurt niet vaak, maar áls dat ding op tafel staat weten ze het al gelijk
Ik heb vaak kipfilet over, en dan krijgen ze de stukjes die ik over heb rauw. Hetzelfde met de runder gehakt.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
rundergehakt doet het inderdaad ook erg goed. er wordt hier echt gevochten om die vleesjesrestenjoline schreef:Zo doe ik dat ookMaylala schreef:hier ook merken wisselen, gaat prima.
ik wissel carnibest af met duck, rodi en een barf dagje, en daarnaast af en toe wat hart oid toevoegen. gaat super, sjon doet het er heel goed op (en is een behoorlijk kwakkelpubertje), en zelfs van mijn beroerde inkomsten kan het vrij makkelijk.![]()
en natuurlijk de dag na het gourmetten is altijd een feestdag voor de beestjes hiergebeurt niet vaak, maar áls dat ding op tafel staat weten ze het al gelijk
![]()
Ik heb vaak kipfilet over, en dan krijgen ze de stukjes die ik over heb rauw. Hetzelfde met de runder gehakt.
de katten geef ik het als tussendoortjes, maar voor sjon maak ik er echt een maaltijdje van. die heeft al snoepjes zat