Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pens in hapklare brokken?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Palmuk
Actief

Pens in hapklare brokken?

Ongelezen bericht door Palmuk »

Eerder heb ik hier op het forum de tip gekregen af en toe (vuile) pens toe te voegen aan de KVV van Yeti. Nou is het een drama om bevroren pens te snijden, tenminste ik krijg het niet voor elkaar het even snel te doen. Vandaar de vraag of iemand weet of er ingevroren pens te krijgen is in een beetje kleine brokken. Voor Yeti komt dat in principe neer op zo'n 50 gram, maar met alles onder de 400 ben ik tevreden :).
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Smuldier. :ok:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Runner heeft pens (en vlees) in blokjes van 25 gram

http://www.doggyfood.nl/index.html
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Palmuk
Actief

Ongelezen bericht door Palmuk »

M@ri@nne schreef:Smuldier. :ok:
Ja? want die hadden we net en juist die zat in moeilijk te snijden 400 grams blokken. Misschien een andere verpakking?

Rodi en Runner zijn hier wel te krijgen. Vooral de laatste klinkt erg goed, aangezien we zo min mogelijk extra willen geven. Het lijkt erop dat Yeti de neiging heeft dik te worden (ze krijgt al erg weinig en komt aan).
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Palmuk schreef:
M@ri@nne schreef:Smuldier. :ok:
Ja? want die hadden we net en juist die zat in moeilijk te snijden 400 grams blokken. Misschien een andere verpakking?

Rodi en Runner zijn hier wel te krijgen. Vooral de laatste klinkt erg goed, aangezien we zo min mogelijk extra willen geven. Het lijkt erop dat Yeti de neiging heeft dik te worden (ze krijgt al erg weinig en komt aan).
beetje laten ontdooien en dan in kleine stukjes snijden.kan geen kwaad om het hierna weer in de vriezer te doen.
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Pens in hapklare brokken?

Ongelezen bericht door Scooby »

Palmuk schreef:Eerder heb ik hier op het forum de tip gekregen af en toe (vuile) pens toe te voegen aan de KVV van Yeti. Nou is het een drama om bevroren pens te snijden, tenminste ik krijg het niet voor elkaar het even snel te doen. Vandaar de vraag of iemand weet of er ingevroren pens te krijgen is in een beetje kleine brokken. Voor Yeti komt dat in principe neer op zo'n 50 gram, maar met alles onder de 400 ben ik tevreden :).
Bij de Carnibest verkooppunten kun je grof gemalen pens krijgen per 500 gram.
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

Hier in de stad is er gewoon een dierenwinkel die in brokken gesneden pens verkoopt, en iets goedkoper zijn dan de hele lappen. Nu is Gouda niet echt in de buurt voor de TS maar misschien kun je eens contact opnemen met dierenwinkels die ook KVV verkopen?
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”