jaaa inderdaad dat poep eten! sjon was niet uit de kattenbakken weg te slaan, verschrikkelijk vond ik dat. en dan mij wel lekker kusjes komen geven met die poep-breathjoline schreef:Leuk om te lezen, dat heb ik hier ook met mijn honden, toen ze nog op brokken stonden hadden ze veel intresse in ganzenpoep, paardenpoep, en nog meer van dat soort vieze dingen, sinds ze op rauw staan, eten ze dat allemaal niet meer van de straatMaylala schreef:wat ik trouwens nóg een enorm voordeel vind van vers / rauw voeren; sjon heeft totaal geen interesse meer voor eten op straat. hij laat alles liggen, plast er hooguit overheen. zelfs pizza's en vuilnisbak-inhouden kunnen hem niet bekoren, zijn bak is 3 maal daags gevuld met veel beter spul, zegt ie![]()
zelfs van vreemde mensen neemt ie geen snoepjes aan, van het vrouwtje is alles gewoon lekkerder
ik denk persoonlijk dat dat paardenpoep etc. eten te maken heeft met het groenvoer dat al door dat beest gegeten is. heb eens gelezen dat honden het beste groente kunnen verteren die al door hun prooi verteerd is. daarom zit er ook in veel voer hele boekmaag met plukken groen erin enzo....
ik ben er iig heilig van overtuigd dat sjon's liefde voor poep daardoor zo is afgenomen, alleen hele verse meeuwenpoep kan hem nog wel bekoren zo nu en dan