Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wespennest
Moderator: moderatorteam
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Wespennest
Daar banjer in terechtgekomen,ik heb de da gebeld,en de assisente zei,omdat het 3 kwartier geleden is,en niet suf is hij niet allergisch is,ik moest de bultjes met azijn doen,ik heb de halve fles overhem heen gekiepert,geen auto voor de deur en iedereen weg
Ik denk dat ik ee andere da ga bellen die dichterbij zit en zo spuit halen.

-
MoniqueDM
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Dat is balen!
Laatst is Hutch ook door meerdere wespen gestoken. Was op een jachtwedstrijd en blijkbaar met zijn alle erdoor heen gelopen.
Had er o.a. 1 op zijn ooglid. Heeft voor een uurtje of 3 een heel dik ook gehad maar verder nergens last van.
Ben ook niet naar de da geweest omdat het niet groter werd en dus ook gelukkig geen allergische reactie.
Heeft hij veel plekken?
Laatst is Hutch ook door meerdere wespen gestoken. Was op een jachtwedstrijd en blijkbaar met zijn alle erdoor heen gelopen.
Had er o.a. 1 op zijn ooglid. Heeft voor een uurtje of 3 een heel dik ook gehad maar verder nergens last van.
Ben ook niet naar de da geweest omdat het niet groter werd en dus ook gelukkig geen allergische reactie.
Heeft hij veel plekken?
- Pepie
- Zeer actief
Hij heeft er 11 die ik kan zien
Maar die azijn werkt goed zeg
Er zaten er wel 40 op hem :N:En hij schudden bijten rennen ,om ervanaf te komen, ik heb mijn hand in mijn arm gestoken en ze er vanaf gezwiept. Maar nu mijn vraag,de da zegt dat hij vrijsnel suf wordt als hij allergisch is,en dat het dodelijk kan aflopen,Tegen de tijd dat ik thuis kwam was ik een klein uurtje verder.dat is toch eigenlijk gevaarlijk ?Hoe snel gaat dat dan wel niet?:evil: Ik heb hem nog in het water gezwiept ook, :N: stom zeg 

- boemerang
- Zeer actief
-
MoniqueDM
- Zeer actief
Toen Donna een paar jaar werd gestoken door een wesp in haar neus heb ik mobiel naar de dierenarts gebeld. Ik liep toen een uur bij huis vandaan en de assistente zei dat als ze allergisch zou zijn, dat het dan ongeveer een half uur duurt voordat je de eerste verschijnselen ziet. Heel fijn als je een uur bij huis vandaan loopt
.
Ik heb haar toen ook laten zwemmen in de rivier, want koelen was op dat moment het belangrijkste volgens de assistente. Maar goed....., Donna had maar één bult hè, da's wat anders dan bij Banjer.
Ik heb haar toen ook laten zwemmen in de rivier, want koelen was op dat moment het belangrijkste volgens de assistente. Maar goed....., Donna had maar één bult hè, da's wat anders dan bij Banjer.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

- Pepie
- Zeer actief
Dat werd hier ook gezegd,vrijsnel na 10 minuten beginnen ze dan al suf te worden,het is nu net puckelbarry finMoniqueDM schreef:Toen Donna een paar jaar werd gestoken door een wesp in haar neus heb ik mobiel naar de dierenarts gebeld. Ik liep toen een uur bij huis vandaan en de assistente zei dat als ze allergisch zou zijn, dat het dan ongeveer een half uur duurt voordat je de eerste verschijnselen ziet. Heel fijn als je een uur bij huis vandaan loopt.

-
indiera
- Zeer actief
-
chyta
- Actief
- Pepie
- Zeer actief
- boemerang
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- Pepie
- Zeer actief
Dat zei de da ook,maar 10 minuten vind ik erg rap hoorranetje schreef:De hond die ik heb gezien met allemaal wespen, liep binnen 10 minuten al te zwalken.
Als banjer nu nog normaal reageert zal hij waarschijnlijk geen alergische reactie hebben.
Als je het niet vertrouwt dan toch maar naar de DA gaan hoor!

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ik las laatst ergens dat een hond in een wespennest was terechtgekomen. Die baas heeft de hond meteen in het water gekukeld met wespen en alPepie schreef:Dat zei de da ook,maar 10 minuten vind ik erg rap hoorranetje schreef:De hond die ik heb gezien met allemaal wespen, liep binnen 10 minuten al te zwalken.
Als banjer nu nog normaal reageert zal hij waarschijnlijk geen alergische reactie hebben.
Als je het niet vertrouwt dan toch maar naar de DA gaan hoor!Ik was ongeveer 45 minuten later thuis,dan zou je al te laat zijn
En in het water vond ik achteraf niet slim van mijzelf, stel je voor dat hij daar suf wordt :N:
Ze gaan dan heel snel dood en daardoor zou je minder risico lopen dat ze nog gaan steken.
Bovendien is dat direct afkoelen volgens mij niet slecht.
Misschien heb je hem er juist wel mee geholpen
Kan je zelf zwemmen?