bullenmama schreef:
Daar mag van mij een prijskaart aan hangen hoor. Ze mogen blij wezen als de fokker de hond terug neemt en het hele bedrag terug betaalt.
Maar normaal vind ik het niet.
.
O, is dat zo??

Dus , in jouw ogen is het normaal als een fokker een smak geld aan onkosten verrekend voor een pup dat maar 1 dag bij zijn nieuwe eigenaar is geweest?
Het is dus normaal dat zo`n meisje ervoor moet boeten dat haar vriend het uitmaakt heeft en ze hun koopwoning te koop moeten zetten???
O ja , en als klap op de vuurpijl mag ze blij zijn dat de fokker bereid is het pupje terug te nemen èn haar een deel van het geld terugbetaalt??
Nou, da`s dan gemakkelijk geld verdienen he!!!
bullenmama schreef:Ben ik nou zou slecht dat ik niet de eerste baasjes het hele bedrag ( 1200) terug betaald heb ? Ze wilden de pup kwijt, en gooiden het op een nierafwijking.
Van het verschil 1200-800 heb ik geen euro gehouden. .
Ik vind dat je jouw verhaal niet met dit verhaal kunt vergelijken , want dat meisje heeft haar pup niet teruggeven omdat ze er zo graag vanaf wou, integendeel zelfs. Ze stond al een hele tijd op de wachtlijst voor een pup en had zich maanden op de komst van een nieuwe pup verheugd ...
+ zij en haar ex hebben een koophuis , dan ga je er niet van uit dat op een dag je partner niet meer met je verder wilt.
Als iemand zijn pup wil dumpen bij de fokker na aankoop, dan vind ik het heel normaal daar kosten voor te rekenen.
Het is geen speelgoed wat je even in kan ruilen bij de kassa !
Dumpen????

Ik kan me voorstellen dat je er als fokker niet op zit te wachten dat een pupkopers zijn pup naar jou terugbrengt . Maar ik heb liever dat ze de pup naar mij terugbrengen dan dat ze hem op MP zetten. Ik vind dat het de taak van de fokker is om de pup terug te nemen OF een nieuw tehuis zoekt voor de pup.