Wat kan je blij zijn met een drolDazwa84 schreef:Nooit geweten dat je zo blij kon zijn als een hond een dikke grote drol neerlegde.Ze heeft dus eindelijk weer gepoept. Nog niet een drol zoals hij hoort te zijn (nogal slappig) maar het is eruit!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Senna is sloom en niet lekker *satestokje is eruit gekomen*
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
Dazwa84
Niet te geloven, ik kan het bijna niet geloven. Ik kom net thuis en tref daar een overgeefplek aan met daarin, jawel: een satéstokje!!! Helemaal heel!!!
Heel fijn dat hij eruit is, maar een doodeng idee dat Senna, terwijl ik even weg was, alsnog had kunnen stikken of geperforeerd kunnen worden door dat stokje.
Pffff.
Heel fijn dat hij eruit is, maar een doodeng idee dat Senna, terwijl ik even weg was, alsnog had kunnen stikken of geperforeerd kunnen worden door dat stokje.
Pffff.
-
S@ndr@
- Zeer actief
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
-
Marion.
Oooooooooooooo, wat engDazwa84 schreef:Niet te geloven, ik kan het bijna niet geloven. Ik kom net thuis en tref daar een overgeefplek aan met daarin, jawel: een satéstokje!!! Helemaal heel!!!
Pffff.
Ook al ben je erbij, dan zie je toch niet wat voor schade dat stokje onderweg aanricht? Brrr, blijf hem maar even goed in de gaten houden. Ik vind het een naar verhaal.
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Dazwa84
Ja, eng he :N: Ik heb meteen de DA gebeld om te vragen of we langs moesten komen en of er nog consequenties aan vast konden zitten. Senna's mond zag er goed uit, geen bloed, geen gekke dingen en ook dr gedrag was vrolijk. We moesten het wel even in de gaten houden, maar zoals het er nu naar uit ziet is het goed afgelopen.. phew.Marion. schreef:Oooooooooooooo, wat engDazwa84 schreef:Niet te geloven, ik kan het bijna niet geloven. Ik kom net thuis en tref daar een overgeefplek aan met daarin, jawel: een satéstokje!!! Helemaal heel!!!
Pffff.![]()
Ook al ben je erbij, dan zie je toch niet wat voor schade dat stokje onderweg aanricht? Brrr, blijf hem maar even goed in de gaten houden. Ik vind het een naar verhaal.