Ik moet zeggen:het ziet er allemaal heel goed uit en alles was kakelvers!
Keurig geportioneerd zodat ik het zo in de vriezer kon mikken.Aanrader dus
Moderator: moderatorteam

pb'tje met link?marian* schreef:Ik heb afgelopen week voor het eerst een barfbestelling bij Herby gedaan en vandaag thuisbezorgd gekregen.
Ik moet zeggen:het ziet er allemaal heel goed uit en alles was kakelvers!
Keurig geportioneerd zodat ik het zo in de vriezer kon mikken.Aanrader dus

Mijn bestelling was niet gelabeld maar ik vind dat niet zo'n bezwaar.mercedes2803 schreef:Het vlees? Daar ben ik idd zwaar tevreden over!
Goed spul, vers, gelabeld (niet alles trouwens)
En hartstikke mooi spul!

Marion. schreef:Nee Hil, vandaag was Arnhem aan de beurt. Dat is dus het MIDDEN van het land (jaja, dit gaat me nog een tijdje dwars zittenmercedes2803 schreef:ha, vandaag was oosten des lands dus aan de beurt hahahaha)

Weet ik. Zijn nummer staat allang in mijn agenda. Maar ergens heb ik nog schroom. Ik vind de prijzen te laag, dat hij ze ook nog helemaal naar mijn huis moet brengenmercedes2803 schreef:marion...jij hoeft ook niet meer te rijden hoor hahahaha
Ook jij kunt nu bij deze meneer bestellen!![]()
maar de dank is groot hoor...voor alle pioniers
Ook mijn dank(maar vooral die van de honden)is grootMarion. schreef:En mag ik even Miepen???
Kanonne, wat hebben jullie het goed zeg! Ik kon 5 jaar geleden naar Ermelo rijden als ik op 1 adres het eten voor de meiden bij elkaar wilden scharrelen, en jullie krijgen het nu zomaar aan de deur gebracht. Per portie verpakt. Wees er dankbaar voor. En vergeet niet het pionierswerk van de voorgangers
Voor niets gaat de zon op,dus daar vraagt hij een kleine vergoeding voor als je beneden de €100,- blijft (want dat vind ik €5,-)Ik vind de prijzen te laag, dat hij ze ook nog helemaal naar mijn huis moet brengen