Gizmo heeft jeuk en krabt dus ook. Hij verhaart nog steeds, dat kan wel wat meehelpen denk ik maar daar ligt het volgens mij niet aan. Ik merkte een week of 5 geleden dat hij onder de oksel en in de liezen wat dunner haar had en had het vermoeden dat hij wel eens zat te krabben daar. Nagekeken op vlooien maar niks gevonden. Toch maar behandeld met frontline voor het geval dat.( dus de jeuk was VOOR de frontline, dus daar ligt het iig niet aan ) Ook overgezet op voer wat hij eerst had want ik had toen een ander merk brok en dacht dat het misschien daar aan lag...
Dacht dat het iets minder was geworden maar na een weekje op vakantie te zijn geweest zag ik dat hij er nog steeds last van had. Hij zit af en toe in zijn vacht te bijten alsof er vlooien zijn maar er is niets te vinden ! Heb hem maar goed gewassen en van de week nog een keer frontline gegeven. ( was 4 weken geleden dus dat mocht weer..)
Hij heeft nu dus alleen wat kale, beetje rode plekjes aan de bovenkant van de voorpoot. ( aan de binnen-voorkant van de poot, weet niet of dat ook oksel is ???