Moderator: moderatorteam
dit is geen klein hondje! Is een middenslagje hoor, zeg maar tegen manlief! Hebben redelijke schofthoogte nogPepie schreef:Als een rode lap werken, deze honden op die van mij,huskys ook.Lemuria schreef:Ik wil nog ergens in mn top-5 de Shiba Inu zetten. Zag er gister nog 1 in het dorp, wat n dotjes
. Helaas mag ik van man-lief geen kleine honden :N:
Kijk, met jou kan ik praten, want kijk maar es wat ik 1 juni al plaatste (pagina 3 bijna onderaan in dit topic)alexa schreef:eens kijken hoor!!
als ik mijn eigen ras niet bovenaan mag zetten dan wordt het toch gewoon de
witte Duitse herder (mag wel, want de onze is wit Zwitsers)
op 2 de Saarloos Wolfhond
3. Tsjechische wolfhond
4. Siberische husky
5. Alaska Malamute
Rory schreef:1 Duitse witte herder (hahaha, had er al zwitser staan, maar dat mag dus niet, deze lijkt het meeste op mijn eigen)
2 Shiloh herder
3 Saarloos
4 Tjech
5 Alaskan Malamute
Zo ongeveer is mijn rijtje favo honden wel enne, die nummer 1 sja, tiz dat mijn eigen er niet mocht staan, want dat ras heb ik niet voor niets gekozen, hahaha
Ik hou van grote honden, honden die een hele krachtige uitstraling hebben, maar wel zonder al te massief te lijken, en toch lekker slank en gestroomlijnd zijn
en ik had echt niet gespiekt!!!Rory schreef:Kijk, met jou kan ik praten, want kijk maar es wat ik 1 juni al plaatste (pagina 3 bijna onderaan in dit topic)alexa schreef:eens kijken hoor!!
als ik mijn eigen ras niet bovenaan mag zetten dan wordt het toch gewoon de
witte Duitse herder (mag wel, want de onze is wit Zwitsers)
op 2 de Saarloos Wolfhond
3. Tsjechische wolfhond
4. Siberische husky
5. Alaska Malamute
Rory schreef:1 Duitse witte herder (hahaha, had er al zwitser staan, maar dat mag dus niet, deze lijkt het meeste op mijn eigen)
2 Shiloh herder
3 Saarloos
4 Tjech
5 Alaskan Malamute
Zo ongeveer is mijn rijtje favo honden wel enne, die nummer 1 sja, tiz dat mijn eigen er niet mocht staan, want dat ras heb ik niet voor niets gekozen, hahaha
Ik hou van grote honden, honden die een hele krachtige uitstraling hebben, maar wel zonder al te massief te lijken, en toch lekker slank en gestroomlijnd zijn