Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
De canicom iki sonic
volledig zonder fysieke correctie
voor Bulles...omdat hij voor iedere schijt blaft zodra wij weg zijn...
En ik wilde proberen of deze band mss zou kunnen helpen hierin
Dus heb ik 25.07.2007 de band besteld..en het geld overgemaakt
Maar tot op heden niks ontvangen....en reageren doen ze ook nergens op terugboeken kan niet...dus 75 € weggegooid
Dus mijn vraag..iemand van hier ervaring met deze winkel?
Heb je al een mail gestuurd? Ik heb nog even voor je gezocht maar er is ook geen telefoonnummer te vinden.
Als je op contact klikt en dan naar beneden scrolt zie je staan: Smart4pets met een adres in Groningen. Misschien dat je daar wat mee kunt.
Youp schreef:Ik heb er geen ervaring mee. Wel erg vervelend.
Heb je al een mail gestuurd? Ik heb nog even voor je gezocht maar er is ook geen telefoonnummer te vinden.
Als je op contact klikt en dan naar beneden scrolt zie je staan: Smart4pets met een adres in Groningen. Misschien dat je daar wat mee kunt.
Ja mail heb ik verstuurd naar info@correctiebanden.nl en ook een bericht via het contactformulier via de site zelf...
Had idd ook al gekeken of ik een telnr vond op de site...maar helaas
Tja ik zou een brief kunnen sturen naar het adres...of dat nog iets uitmaakt?
Vraag eens bij het postkantoor of er een pakketje voor je ligt?
Misschien heeft de postbode vergeten een briefje in de bus te doen
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Als je via google naar Smart4Pets (waar correctiebanden.nl blijkbaar een onderdeel van is) zoekt dan krijg je ook links naar http://www.poezenwebshop.nl, wat zo te zien een ander dochtertje is.
In de algemene voorwaarden daarvan staat ineens wél een adres en een telefoonnummer, inplaats van alleen een postbusnummer:
Nou gebeld...en gevraagd of ik een vraag kan stellen aan hun over correctiebanden.nl en dat kon...
Probleem voorgelegd...en Mevr zei dat de banden niet op voorraad waren..maar ze verwachte ze deze week
Toen ik zei dat ik ook al diverse mailtjes verstuurd had...zei ze ze deze niet ontvangen te hebben...dat daar wss iets mis mee is gegaan
Nou ok...maar volgens mevr is er dus niks aan de hand en zal ik de band snel ontvangen...ben benieuwd
Net ff weggeweest..zojuist ff de post bekeken en pakketnet is om 13:00 aan de deur geweest hoe is het mogelijk
Heb nergens anders een bestelling lopen...dus het moet de band wel zijn...waar een telefoontje niet goed voor kan zijn
Morgenvroeg komt hij weer terug iig....
alm@ schreef:Even nieuwsgierig. Wat doet zo'n band eigenlijk. Ik kan er niet veel wijs uit op de site.
Van de makers van canicom.
Afleiding en niet straf is de werkwijze van dit systeem. De sensor, welke op de keel is gesitueerd, neemt iedere blaf waar.De gevoeligheid van de sensor is instelbaar.
Er zijn twee typen:
De Sonic
De sonic geeft een pieptoon af en/of een vibratie (trilling) van de halsband. De signalen zijn absoluut pijnloos. Het leidt de hond af van het onderwerp (bijvoorbeeld een kat) dat het blaffen veroorzaakt. De sonic weegt slechts 52 gram en is 64 x 30 x 25 mm groot. Door zijn geringe afmeting zeer geschikt voor kleinere hondenrassen
De Voice
De voice heeft naast de opties van de sonic een unieke optie. U kunt een commando inspreken zoals "STIL". De recorder begint te spelen zodra de hond blaft.
De Voice weegt 56 gram en is 63 x 32 x 27 mm groot.
alm@ schreef:Even nieuwsgierig. Wat doet zo'n band eigenlijk. Ik kan er niet veel wijs uit op de site.
Van de makers van canicom.
Afleiding en niet straf is de werkwijze van dit systeem. De sensor, welke op de keel is gesitueerd, neemt iedere blaf waar.De gevoeligheid van de sensor is instelbaar.
Er zijn twee typen:
De Sonic
De sonic geeft een pieptoon af en/of een vibratie (trilling) van de halsband. De signalen zijn absoluut pijnloos. Het leidt de hond af van het onderwerp (bijvoorbeeld een kat) dat het blaffen veroorzaakt. De sonic weegt slechts 52 gram en is 64 x 30 x 25 mm groot. Door zijn geringe afmeting zeer geschikt voor kleinere hondenrassen
De Voice
De voice heeft naast de opties van de sonic een unieke optie. U kunt een commando inspreken zoals "STIL". De recorder begint te spelen zodra de hond blaft.
De Voice weegt 56 gram en is 63 x 32 x 27 mm groot.
Dank je het klinkt in elk geval vriendelijker dan een stroomband.