Wat een zorgen om je oude ventje
Hier wordt ook heel hard geduimd dat een operatie niet nodig is
Kom op Bassie, poepen!!!!
Moderator: moderatorteam
Dat hoeft natuurlijk niet altijd. Wij hebben in de vakantie opgepast op Meissie. Zij had een verstopping door een steen, die er operatief uitgehaald is. Zij stopte met eten en later ook met drinken. Maar heeft geen diarree gehad en ook helemaal niet gebraakt.Inge O schreef:vreemd dan toch dat hij er niet nog veel zieker onder isMarie-José schreef:nee...Caro. schreef:Nog niets?![]()
Hij maakt niet eens aanstalten om te moeten ontlasten.
Gewoon helemaal niets.. bij een volledige verstopping zou hij moeten blijven braken en barsten van de buikpijn
.
Nou niet van die akelige gedachten krijgenMarie-José schreef:Ik ga er eigenlijk al vanuit dat er morgen geopereerd moet worden en dat dat gewoon ook helemaal goed gaat.
Bassie is een sterk en gezond hondje , ook al is ie op leeftijd.
En tòch schiet je af en toe een gedachte ineens te binnen.
Zoals net bij het kanaal...
ik zie hem met het koppie in de wind staan en ineens schiet er door mijn oofd : als dit maar niet de laatste keer is .![]()
Bassie vlóóg op de bak af ! Was veel te snel op voor meneertje.Nono schreef:Ik blijf het ook nog steeds een beetje raar vinden, maar geen operatie gelukkigHeeft Bassie lekker gegeten? Ik ben zo blij voor je he
![]()
![]()
Het is zeker bizar...ik snap er echt geen jota van ! DA ook niet.LongFields schreef:Wat een bizar verhaal MJ, maar wat super dat Bassie nu niet onder het mes hoeft!![]()
![]()
![]()
Ik kan me voorstellen hoe nerveus je geweest zal zijn afgelopen paar dagen, nu kun je weer opgelucht ademhalen!