yuki schreef:
Tja soms denk ik dat het een gedragsstoornis is ook (deels) Bijvoorbeeld verveling. Hij had zijn gat opengebeten gistermiddag toen wij even de stad in waren, zonder hem!
Hij is een kettinghondje geweest in Turkije en zal dit gedrag misschien zijn gaan ontwikkelen ook???
Of het komt omdat hij al zijn hele leven jeuk had, dat het niet zomaar stopt? Geen idee dus.........
Tja Tannetje en Mieke heb ik dus allebei niet veel bij bereikt..........
Het is inderdaad waar dat honden uit verveling, of gewoonte, kunnen gaan bijten. Maar hoe ga je daar nou achterkomen? In principe zou je denken dat Yuki met deze dosis prednison geen jeuk meer kan hebben dus misschien toch iets verveling of afreageren

Ik heb Vegas er ook een tijdje van verdacht dat hij aan zijn poten beet als een soort van afreageren als hij iets wilde wat bijvoorbeeld niet mocht, maar bij hem is het overduidelijk jeuk. Volgens mijn dierenarts maakt de prednison hem helemaal klachtenvrij, tenzij hij hele erge bijwerkingen zou krijgen want dan moeten we stoppen.
Mijn dierenarts heeft te veel fouten gemaakt. Bij het bestellen van voer, bij het bestellen van de imuuntherapie (voor het voorjaar 3 keer verzocht, 3 keer vergat hij het! ) bij het bloedafnemen voor leishmania en ander buitenlandse ziektes heeft hij fouten gemaakt, en als klap op de vuurpijl vroeg hij waarom ik zo gebrand was op deze testen (of Yuki soms ooit mee naar spanje met vakantie was geweest) Nou vraag ik je, als je al 4 jaar bijna wekelijks komt met een hond met turks paspoort??
Dus vandaar de wisseling dierenarts Reini
Ai, ai, ai, dat zijn nogal een blunders zeg :N:

Was het makkelijk om een nieuwe dierenarts te vinden? Hopelijk gaat het daar wel allemaal zoals het hoort

Ik ben gelukkig erg blij met mijn dierenarts. Het heeft even geduurd maar we snappen elkaar nu helemaal en ze houdt goed rekening met mijn 'bemoeizucht' en hang naar veeeel informatie
Ik hoop dat je snel verbetering ziet! Ik had op de moderin gewild, doch de d.a. zei dat bij Yuki's klachten prednorall beter is...........
Dierenartsen verschillen hier nogal eens merk ik. Ik ken meerdere honden met huidklachten die het ook prima op de moderin doen...........(moderin leek mij zelf iets minder kwalijk dan prednison?)
Sterkte met je mannetje!
Ik weet het precieze verschil niet tussen Moderin en Prednison

Daar heb ik ook niet naar gevraagd, wij hebben het alleen over prednison gehad. Er zijn altijd zoveel verhalen en ervaringen, ik ben daar altijd zoveel mee bezig geweest... nu ga ik mijn dierenarts maar vertrouwen en ga ik dus helemaal mee in de dingen die zij nu wil geven