Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bloedtransfusie - strijd toch verloren
Moderator: moderatorteam
- gizmo
- Zeer actief
- ZinoJinx
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel
Engelse Bulldog
Rottweiler - Locatie: Gierle (B)
het enige wat ik andere hondeneigenaars van teefjes kan aanraden is van ze te laten castreren op jonge leeftijd (als je er geen puppies van wilt). hierdoor is het bij chana verkeerd gegaan. ze is haar rode bloedcellen massaal beginnen afbreken na haar operatie (baarmoederontsteking).Waarom ze dit gedaan heeft, weten ze niet .Ikzelf denk dan soms dat ze het zelf gewillen heeft, dat ze er genoeg van had..dat houd mij nog een beetje staande. Na haar transfusie is ze een beetje opgekikkerd, maar dat kon ook niet anders, daar kon ze zelf niets aan veranderen, ze had goed bloed van mijn andere hond gekregen, maar toch is ze dit ook beginnen afbreken. Volgens dierenarts reageerde ze nu nog een beetje door die cortisone, die zouden haar nog een beetje opgekikkerd hebben maar zelf was ze op. bloed prikken lukte bijna ook niet meer, ze wilde het trouwens ook niet meer, ze trok haar poot terug.Ze hebben ook 2 X infuus moeten prikken. het maakt het allemaal niet gemakkelijk. het beeld zal voor altijd in mijn geheugen staan. hopelijk ebt dit nog weg met de tijd.
Als ze op jonge leeftijd was gecastreerd, had ze dit waarschijnlijk nooit meegemaakt...spijtig dat ze dit nu pas vertellen anders had haar baarmoeder jaren geleden al verwijderd geweest en had het allemaal zo niet moeten lopen.
Als ze op jonge leeftijd was gecastreerd, had ze dit waarschijnlijk nooit meegemaakt...spijtig dat ze dit nu pas vertellen anders had haar baarmoeder jaren geleden al verwijderd geweest en had het allemaal zo niet moeten lopen.
- Gremlin
- Vaste gebruiker
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Zó herkenbaar! Deze pijn is gelukkig tijdelijk alhoewel die tijd best een poos kan duren...... Sterkte ermee, 't is niet eerlijk maar gebeurt toch.ZinoJinx schreef:Dit doet pijn..wetende dat je alles gedaan hebt en dan toch die strijd verliezen. en zelf die beslissing nemen... Ik heb nog 4 honden en heb er stilletjesaan al spijt van..dit kan ik geen 4 x aan...
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer: