Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aanslag kiezen
Moderator: moderatorteam
-
pepim
- Zeer actief
Aanslag kiezen
Mijn zus was hier vanmiddag met haar hond, die sinds ongeveer 3 weken zijn volledige gebit heeft en uitgewisseld is. Maar hij heeft een aanslag op zijn achterste kiezen, geel en je kunt het er niet met je nagel afkrabben.
Ze geeft hem brokken, KVV en hondendiner. Dat hondendiner lijkt mij helemaal niets, want dat lijkt? voornamelijk uit granen te bestaan.
Overigens schrok ze zelf ook wel van die aanslag, iemand raad wat te doen?
Ze geeft hem brokken, KVV en hondendiner. Dat hondendiner lijkt mij helemaal niets, want dat lijkt? voornamelijk uit granen te bestaan.
Overigens schrok ze zelf ook wel van die aanslag, iemand raad wat te doen?
- Annelies
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
pepim
- Zeer actief
Vinden jullie het trouwens niet raar dat pup in 3 weken tijd aanslag op zijn kiezen krijgt?
Zus had overigens zelf wekenlang logé die absoluut niets extra's mocht, dus had ze hem ook geen kluifje gegeven.
Zus had overigens zelf wekenlang logé die absoluut niets extra's mocht, dus had ze hem ook geen kluifje gegeven.
Laatst gewijzigd door pepim op 16 aug 2007 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- alm@
- moderator
Met zulk voer zonder iets te kluiven vind ik dat niet raar, dat gaat heel snel. Ik vind het wel erg zonde van zo'n puppegebitjepepim schreef:Vinden jullie het trouwens niet raar dat pup in 3 weken tijd aanslag op zijn kiezen krijgt?
Zus had overigens logé die absoluut niets extra's mocht, dus had ze hem ook geen kluifje gegeven.

-
pepim
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
Dat wil ze niet, zij heeft al tig jaar honden en ze weet er veel meer van dan ik. Begrijpelijk ook wel van haar kant, want ik heb pas sinds een dik 2 jaar met honden te maken, plus ik ben haar kleine zussie. Snap je?Addy schreef:Ik zou lekker overstappen op Barf, probleem meteen over
En vaak weet ze ook meer, maar niet altijd. Ik heb ook vraag gesteld over dekken. Volgens mijn zus kan haar pup nog niet dekken en ik zie hier toch andere interesses.
-
Addy
ik las de vraag en jawel pup van zes maanden kan dekkenpepim schreef:Dat wil ze niet, zij heeft al tig jaar honden en ze weet er veel meer van dan ik. Begrijpelijk ook wel van haar kant, want ik heb pas sinds een dik 2 jaar met honden te maken, plus ik ben haar kleine zussie. Snap je?Addy schreef:Ik zou lekker overstappen op Barf, probleem meteen over
En vaak weet ze ook meer, maar niet altijd. Ik heb ook vraag gesteld over dekken. Volgens mijn zus kan haar pup nog niet dekken en ik zie hier toch andere interesses.
Ja dan zou ik gewoon af en toe een bot geven, wel een lamsbot of zo omdat de hond verder niet barft en inderdaad een lappie pens
- alm@
- moderator
Hondendiner is (grofgezegd) bull-shit. Reina kreeg dat bij haar vorige eigenaar ook. Beestje zag er slecht uit en poepte de eerste dagen wel 6 keer per dag erorme losse flodder hopen. Het leek wel of het er onverteerd uitkwam, je zag de onverteerde stukken graan in de hopen. In één keer overgestapt op s'avonds vers en s'morgen wat Cavom, schoon gebit, weinig ontlasting (dus alles wordt verteerd) en ze glanst als een spiegeltjepepim schreef:Ok dus dat kan blijkbaar. Wat vind jij van dat hondendiner?alma2 schreef: Met zulk voer zonder iets te kluiven vind ik dat niet raar, dat gaat heel snel. Ik vind het wel erg zonde van zo'n puppegebitje

-
pepim
- Zeer actief
Hij ziet er wel goed uit hoor en is verder heel levendig, dat is het punt niet. Hij krijgt daarnaast KVV en brokken.alma2 schreef: Hondendiner is (grofgezegd) bull-shit. Reina kreeg dat bij haar vorige eigenaar ook. Beestje zag er slecht uit en poepte de eerste dagen wel 6 keer per dag erorme losse flodder hopen. Het leek wel of het er onverteerd uitkwam, je zag de onverteerde stukken graan in de hopen. In één keer overgestapt op s'avonds vers en s'morgen wat Cavom, schoon gebit, weinig ontlasting (dus alles wordt verteerd) en ze glanst als een spiegeltje
Diner is bijzaak, al lijkt het me beter om het van het lijstje te schrappen. Hij poept wel slap soms en eet kippenvoer, zal er ook geen goed aan doen.
@Addy Waar kun je dan zo'n lamsbotje kopen? Zal dan maar lap pens ook gaan kopen, al vind ik het zo goor. :N:
Laatst gewijzigd door pepim op 16 aug 2007 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Addy
-
pepim
- Zeer actief
-
Addy
-
pepim
- Zeer actief
-
Addy
-
pepim
- Zeer actief
Ja dat wist ik want dan gaan ze splinteren, maar bedankt voor de waarschuwing.Addy schreef:o ja en nooit alleen laten met botjes en ze vooral niet kokenpepim schreef:Ik zal morgen eens vragen, maar ik begrijp de boodschap, het moeten zachte botjes zijn. Geen dragende en eventuele kippenvleugeltjes inknippen.
En dan zullen de lamsbotjes wel nog veel zachter zijn dan kippenvleugeltjes? Ok
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- alm@
- moderator
Ik had het in mijn geval ook over alléén diner gevenpepim schreef:Hij ziet er wel goed uit hoor en is verder heel levendig, dat is het punt niet. Hij krijgt daarnaast KVV en brokken.alma2 schreef: Hondendiner is (grofgezegd) bull-shit. Reina kreeg dat bij haar vorige eigenaar ook. Beestje zag er slecht uit en poepte de eerste dagen wel 6 keer per dag erorme losse flodder hopen. Het leek wel of het er onverteerd uitkwam, je zag de onverteerde stukken graan in de hopen. In één keer overgestapt op s'avonds vers en s'morgen wat Cavom, schoon gebit, weinig ontlasting (dus alles wordt verteerd) en ze glanst als een spiegeltje
Diner is bijzaak, al lijkt het me beter om het van het lijstje te schrappen. Hij poept wel slap soms en eet kippenvoer, zal er ook geen goed aan doen.

- Pinkki
- Actief
- Contacteer: