Toen mijn hondje vorig jaar zijn tweede prik moest hebben(parvo en weil) Kreeg hij daarna een flinke allergie (jeuk over de hele kop,grote opgezwollen ogen en jeuk in de mond)
Dit heeft een uurtje of 6 geduurt,ik heb het met mijn dierenarts erover gehad en zei dat er niks aan te doen was en dat er meer honden zon allergie krijgen na een inenting
Met 12 weken kreeg hij de coctail prik en hij heeft daarvan geen allergie gehad,heb dus overlegd en de dierenarts zei dan doen we elk jaar de coctail
Afgelopen week moest hij dus zijn jaarlijkse inenting hebben (hij is nu 15 maand) en heeft toch weer een allergie gehad dit keer duurde het 45 min,maar hij had ogen zo groot als pingpong ballen :N: En alles jeukte aan zijn koppie
Mijn vraag is wie van jullie heeft dit ook meegemaakt,wie heeft ook een hond of honden die een allergie krijgen na een inenting?
Is hier niks tegen te doen, volgens mijn dierenarts niet
Wat zijn jullie adviezen ik ga met pijn in mijn buik naar de dierenarts elke keer vooral nu het dus al 2 keer gebeurd is
Ik weet dat het van de parvo en weil prik komt (omdat hij op de inenting van 8 weken ook zo heftig reageerde)
Hij wordt geent met vanguard (geloof dat het zo heet heb zijn entingsboekje niet bij de hand)