Als je Baarn als station kan kiezen kan je mee ..... (als we komen, we wachten nog op de offficiële buurtcommitee uitnodiging, qua tijd etc., voor het buurtfeest)Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
After Summer wandeling
Moderator: moderatorteam
-
Dirk
- Vaste gebruiker
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
En anders pik ik je wel ergens op. Je hebt nog een lift tegoed van mij.Dirk schreef:Als je Baarn als station kan kiezen kan je mee ..... (als we komen, we wachten nog op de offficiële buurtcommitee uitnodiging, qua tijd etc., voor het buurtfeest)Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook
Groetjes, Nina en Baloe

-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
-
tineke
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Reini
- Zeer actief
-
nicolioo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
- Aantal honden: 2
-
Reini
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
Leuk als je meegaat Suzanne! Ga ik dan toch nog een keer de (of 1) van de Laekense dames zienLongFields schreef:Ik wil ook wel mee, even afhankelijk van Nozem's plannen met haar loopsheid want dat gaat even voor natuurlijk.![]()
Als ik kom neem ik in ieder geval Sjefke mee (die is nu loops dus dan al lang niet meer) en als Nozem niet loops is komt ze ook mee.
Maar even onder voorbehoud dus.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
Reini
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
-
Reini
- Zeer actief
-
tineke
Micron en Spok en ,als er geen bezwaar tegen isReini schreef:tineke schreef:Mij lijkt het ook weleens leuk om mee te wandelen en als dat nog lukt op die datum dan kom ik niet met volle bezettingWie neem je mee?
Die blijft overigens vast maar wat hun betreft kan dat ook wel ze zijn gewend om soms vast te lopen terwijl er andere honden los lopen en reageren daar niet op.
Mocht iemand dat hinderlijk vinden dan valt de vastloper af
-
Reini
- Zeer actief
Ik heb uiteraard geen bezwaar, in tegendeeltineke schreef:Micron en Spok en ,als er geen bezwaar tegen isReini schreef:tineke schreef:Mij lijkt het ook weleens leuk om mee te wandelen en als dat nog lukt op die datum dan kom ik niet met volle bezettingWie neem je mee?
,1 van de fila's.
Die blijft overigens vast maar wat hun betreft kan dat ook wel ze zijn gewend om soms vast te lopen terwijl er andere honden los lopen en reageren daar niet op.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
schumie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De bull terrier en Amstaff
- Aantal honden: 1
- Moos
- Zeer actief
Ah, geweldig! Allebei bedankt voor het aanbod. Laat tegen die tijd wel weer wat van me horenNina schreef:En anders pik ik je wel ergens op. Je hebt nog een lift tegoed van mij.Dirk schreef:Als je Baarn als station kan kiezen kan je mee ..... (als we komen, we wachten nog op de offficiële buurtcommitee uitnodiging, qua tijd etc., voor het buurtfeest)Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook
Dan komen wij

-
tineke
Beken nou maar eerlijk dat je bang bentInge O schreef:ik vind dat heel erg hinderlijktineke schreef:Micron en Spok en ,als er geen bezwaar tegen isReini schreef:tineke schreef:Mij lijkt het ook weleens leuk om mee te wandelen en als dat nog lukt op die datum dan kom ik niet met volle bezettingWie neem je mee?
,1 van de fila's.
Mocht iemand dat hinderlijk vinden dan valt de vastloper af![]()
.
-
Reini
- Zeer actief
-
tineke
Lief zijn Inge heel lief zijn tegen mij daar letten de fila's scherp opInge O schreef:tineke schreef:Beken nou maar eerlijk dat je bang bentInge O schreef:ik vind dat heel erg hinderlijktineke schreef: Micron en Spok en ,als er geen bezwaar tegen is,1 van de fila's.
Mocht iemand dat hinderlijk vinden dan valt de vastloper af![]()
.
![]()
![]()
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
-
Ari@ne
Ik zie dat ik te laat benMoos schreef:Ah, geweldig! Allebei bedankt voor het aanbod. Laat tegen die tijd wel weer wat van me horenNina schreef:En anders pik ik je wel ergens op. Je hebt nog een lift tegoed van mij.Dirk schreef:Als je Baarn als station kan kiezen kan je mee ..... (als we komen, we wachten nog op de offficiële buurtcommitee uitnodiging, qua tijd etc., voor het buurtfeest)Moos schreef:Als iemand ons ergens van een station op kan pikken komen wij ook![]()
Dan komen wij
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
tineke schreef: Micron en Spok en ,als er geen bezwaar tegen is,1 van de fila's.
Tineke plus gevaarlijke vechthond :N:
Grapje hoor, ik persoonlijk zou het erg leuk vinden als je een van de fila's mee neemt. ik heb hier nog nooit een fila gezien in de buurt en ik vind ze prachtig

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Kan er dan wel afgesproken worden dat of de honden vast gaan voor de heuvel, of alles (behalve de Fila
) los over de heuvel? Ik heb er niet zoveel zin in dat Jamey weer gaat lopen irriteren met een andere hond... Gaat overigens alleen fout als er een takje in het spel is (ik hoop dat er geen ballen gegooid gaan worden), of als een van de 2 aangelijnd is...

You'll be in my heart... Always...