Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Update Bono (27 augustus), pagina 3
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
- *Linda*
- Zeer actief
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
ja ook in dieren , maar dat is wel heel lang geleden volgens mij gebruikte ze daar toen nog geen kunstbanden. Inky is nooit helemaal 100% geweest na de 2e operatie . Liep altijd de eerste passen een beetje kreupel , daarna liep ze weer normaal.Scooby schreef:Hoi Jip,jip007 schreef:Inky had ook alleen maar een lichaamseigenband , zowel links als rechtsScooby schreef:Jep, maar er zijn ook genoeg dierenarsten die bij een kruisbandoperatie alleen maar een lichaamseigenband aanleggen.ranetje schreef: Dan is het dus op hoop van zegen dat de lichaamseigen kruisband het houdt?![]()
Was Inky ook in Dieren geopereerd? En waarom had zij alleen een lichaamseigenband gekregen? En is dat altijd goed gegaan?

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Maar ze kon uiteindelijk wel weer lekker racen en spelen met de anderen?jip007 schreef:Inky is nooit helemaal 100% geweest na de 2e operatie . Liep altijd de eerste passen een beetje kreupel , daarna liep ze weer normaal.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- jip007
- Erelid
ja , ze heeft lopen racen tot 2 dagen voor haar dood , toen opeens had ze geen kracht meer in haar achterhand. Maar dat had volgens Kees niets met haar knieen of artrose te maken , was iets neurologisch volgens hem.Scooby schreef:Maar ze kon uiteindelijk wel weer lekker racen en spelen met de anderen?jip007 schreef:Inky is nooit helemaal 100% geweest na de 2e operatie . Liep altijd de eerste passen een beetje kreupel , daarna liep ze weer normaal.

- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Pfff..., ik hoop toch zo dat Bono ooit ook weer zo heerlijk kan racen...jip007 schreef:ja , ze heeft lopen racen tot 2 dagen voor haar dood , toen opeens had ze geen kracht meer in haar achterhand. Maar dat had volgens Kees niets met haar knieen of artrose te maken , was iets neurologisch volgens hem.Scooby schreef:Maar ze kon uiteindelijk wel weer lekker racen en spelen met de anderen?jip007 schreef:Inky is nooit helemaal 100% geweest na de 2e operatie . Liep altijd de eerste passen een beetje kreupel , daarna liep ze weer normaal.
Groetjes, Karen
- jip007
- Erelid
tuurlijk kan hij straks weer lekker spelen , maar eerst moet die rot ontsteking wegScooby schreef:Pfff..., ik hoop toch zo dat Bono ooit ook weer zo heerlijk kan racen...jip007 schreef:ja , ze heeft lopen racen tot 2 dagen voor haar dood , toen opeens had ze geen kracht meer in haar achterhand. Maar dat had volgens Kees niets met haar knieen of artrose te maken , was iets neurologisch volgens hem.Scooby schreef:Maar ze kon uiteindelijk wel weer lekker racen en spelen met de anderen?jip007 schreef:Inky is nooit helemaal 100% geweest na de 2e operatie . Liep altijd de eerste passen een beetje kreupel , daarna liep ze weer normaal.

- *tweety*
- Zeer actief
- gizmo
- Zeer actief
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind dat er nog weinig verbetering is. Het been lijkt wel wat minder dik, maar Bono staat er nog steeds niet op en loopt nu sinds vrijdag al op drie benen. Verder is het litteken nu op twee plaatsen opengesprongen. Dat is op zich niet zo erg, want dan kan al het ontstekingsvocht er tenminste uit. Bono heeft er heel veel last van, volgens mij.sirene schreef: Is er nog geen verbetering tov vrijdag ?
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Vanochtend ben ik weer met Bono naar de dierenarts geweest voor controle. Bono's been is vandaag duidelijk minder dik en hij probeert zijn been weer wat meer te belasten af en toe.
Kees was tevreden dat de zwelling minder is geworden en dat de koorts weg is. De anti-biotica is in elk geval hard aan het werk. Er komt af en toe nog wel flink wat wondvocht uit de twee gaatjes die nog open zijn, maar dat is alleen maar goed, want die troep moet er toch uit.
De komende twee dagen moet Bono zijn been weer meer gaan belasten, zodat de doorbloeding van het been gestimuleerd wordt. Dat is ook alleen maar goed om de bacterie tegen te gaan. Woensdag moet ik bellen om te vertellen hoe het gaat en donderdag wil Kees Bono weer terug zien voor controle. De anti-bioticakuur zal dan verlengd worden. Bono krijgt deze keer de maximale tijd anti-biotica (3-4 weken) en dan moet de bacterie gewoon de kop in gedrukt zijn!
Vanochtend ben ik weer met Bono naar de dierenarts geweest voor controle. Bono's been is vandaag duidelijk minder dik en hij probeert zijn been weer wat meer te belasten af en toe.
Kees was tevreden dat de zwelling minder is geworden en dat de koorts weg is. De anti-biotica is in elk geval hard aan het werk. Er komt af en toe nog wel flink wat wondvocht uit de twee gaatjes die nog open zijn, maar dat is alleen maar goed, want die troep moet er toch uit.
De komende twee dagen moet Bono zijn been weer meer gaan belasten, zodat de doorbloeding van het been gestimuleerd wordt. Dat is ook alleen maar goed om de bacterie tegen te gaan. Woensdag moet ik bellen om te vertellen hoe het gaat en donderdag wil Kees Bono weer terug zien voor controle. De anti-bioticakuur zal dan verlengd worden. Bono krijgt deze keer de maximale tijd anti-biotica (3-4 weken) en dan moet de bacterie gewoon de kop in gedrukt zijn!
Groetjes, Karen
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- *Linda*
- Zeer actief
- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano