Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bestelling vlees
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
bestelling vlees
Ik heb de stoute schoenen maar aangetroken en een pakket rauw ingevroren vlees/vis bij Canis Naturalis besteld. Als het goed is wordt het maandag bezorgd. Zijn er meer mensen die bij deze firma bestellen? En bevalt het goed, ik bedoel hoe is de kwaliteit. Ik ben benieuwd vooral naar de lappen rauwe vuile pens want die kan ik hier in de buurt niet krijgen.
Alvast dank voor de reacties.
Alvast dank voor de reacties.

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
Ik vind de kwaliteit heel goed, het wordt ook allemaal goed verpakt en keurig thuist afgeleverd.
Het is niet de goedkoopste leverancier van vlees, botten, orgaan die ik ken, maar ik kan me voorstellen dat de mensen van Canis Naturalis er een hoop werk aan hebben en dat je daarvoor ook wat meer betaald.
Het is niet de goedkoopste leverancier van vlees, botten, orgaan die ik ken, maar ik kan me voorstellen dat de mensen van Canis Naturalis er een hoop werk aan hebben en dat je daarvoor ook wat meer betaald.
- alm@
- moderator
Dat is mooi, het bevalt je dus goed.Rami schreef:Ik vind de kwaliteit heel goed, het wordt ook allemaal goed verpakt en keurig thuist afgeleverd.
Het is inderdaad wat duurder aan de andere kant ben ik heel wat aan benzine kwijt om mijn adresjes af te rijden én ik heb bij Canis Naturalis alléén besteld wat ik zelf niet kan krijgen in de buurt zoals kopvlees, lappen pens, geitenrib en runderstrot. De rest zoals zalmkoppen, wildkarkasjes, lamsribbetjes- en botten en orgaanvlees haal ik weer voor niets of hooguit een habbekrats, dus dat compenseert wel weer
Maandag komt het pakketje, ga even de vriezer inspecteren of er plaats is
Dank je

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- alm@
- moderator
Ik heb 2 Islamitische slagers redelijk in de buurt zitten waarvan 1 het wel wil bestellen maar dan moet ik grote hoeveelheden afnemen en dat kan ik niet kwijt in mijn 3-laden vriezertjepepie schreef:Alma ik haal de vuile pens bij de islamitische slager,eerst had hij alleen maar schone,en nu bestelt hij vuile pens erbij,dat wordt hier met smaak gegetenAlleen dat scheuren kennen ze hier niet

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ja, wij bestellen bij CN. Ookal moesten we het vorige maand helemaal gaan ophalen in Woerden (toen vielen we nog buiten het aflevergebied, en daar konden we het laten afleveren bij familie) Maar tegenwoordig bezorgen ze ook bij ons thuis
Alle eend en kip onderdelen zijn erg goed bevleesd, de geitenribben hebben een flinke vetlaag. En ook de biologische pens en het bio kopvlees is van errug goede kwaliteit (ook de gewone variant van die twee) Zalmkoppen lust Xena niet. Ook het bakje met beloningsvoertjes is een aanrader, en de gedroogde visjes vind Xena ook lekker
Wij zijn erg tevreden over CN
Alle eend en kip onderdelen zijn erg goed bevleesd, de geitenribben hebben een flinke vetlaag. En ook de biologische pens en het bio kopvlees is van errug goede kwaliteit (ook de gewone variant van die twee) Zalmkoppen lust Xena niet. Ook het bakje met beloningsvoertjes is een aanrader, en de gedroogde visjes vind Xena ook lekker
Wij zijn erg tevreden over CN

-
ien
- Erelid
- Contacteer:
- Maxiem
- Zeer actief
-
Laurie en Denis
- Actief
- Mijn ras(sen): Betyar - Magyar Vizsla Draadhaar
- Contacteer:
Waar in Rotterdam bestel jij dat? Bij de Islamitische slager bij ons is het lastig bestellen. Als het een beetje in de buurt is kan ik er ook eens bestellen. Dat zou geweldig zijn!pepie schreef:Alma ik haal de vuile pens bij de islamitische slager,eerst had hij alleen maar schone,en nu bestelt hij vuile pens erbij,dat wordt hier met smaak gegetenAlleen dat scheuren kennen ze hier niet
Damian krijgt regelmatig lamshartjes. Die scheurt hij zelf in stukken. Ook smuldier gaat er hier goed in. Maar is toch anders dan barfen.
Ik zou me zelf nog wel eens wat beter willen verdiepen in rauw vlees voeren/ barfen e.d. Ik ga toch eens zoeken.
Groetjes Laurie & Betyar.
- Edirfle
- Actief
Omdat vooral Kyra niet echt dol is op droge brokken was ik al aan het afwisselen met zo nu en dan vers. De slager hier tegenover was iets te enthousiast voor me. Ik informeerde of hij me aan een kilo of 2 á 3 vuile pens en wat complete runderharten kon helpen. Stond ik daar twee weken geleden ineens met een héle pensmaag in de tuin :N: Wat een kloteklus om dat in stukken te knippen zeg, kwam er vervolgens natuurlijk ook weer achter dat die hele pensmaag nooit een keer in m'n vriezertje paste
(dus het meeste ervan maar weer goed verpakt en in de kliko gedonderd; zo zonde
) Gelukkig bleek wel dat de hondjes dit soort eten een stuk lekkerder vinden dan droge brokken. Hier in Utrecht zijn er echter weinig dierenwinkels die iets van vers hebben zoals energique of duck en rodi ben ik zelf niet zo'n fan van.
Vanmiddag had ik zoiets van toch eens kijken of ik hier in de buurt aan Carnibest kan komen (stond onze vorige herder ook op) en toen kwam ik op de site van Canis....Hoera, ik is helemaal happy en heb gelijk van alles besteld (wel eerst even gekeken of het in de vriezer gaat passen...) en tevens m'n vriend voorzichtig voorbereid op het feit dat er een vriezer bij gaat komen.
Gelukkig ziet hij zelf nu ook wel dat de hondjes versvoer veel lekkerder vinden, nu hem er alleen nog van overtuigen dat het ook echt beter voor ze is..
Vanmiddag had ik zoiets van toch eens kijken of ik hier in de buurt aan Carnibest kan komen (stond onze vorige herder ook op) en toen kwam ik op de site van Canis....Hoera, ik is helemaal happy en heb gelijk van alles besteld (wel eerst even gekeken of het in de vriezer gaat passen...) en tevens m'n vriend voorzichtig voorbereid op het feit dat er een vriezer bij gaat komen.
Gelukkig ziet hij zelf nu ook wel dat de hondjes versvoer veel lekkerder vinden, nu hem er alleen nog van overtuigen dat het ook echt beter voor ze is..
Groetjes van Elf
- alm@
- moderator
Mij bevallen die bestellingen ook goed
Alleen zalmkoppen doe ik niet meer. Ze moesten het niet
Reina verstopte die kop onder de tuintafel en zat er ongelukkig naar te kijken en Rocky at één oog op :N: en liet het verder ook liggen. Over het kopvlees, de pens, groente/kruidenprutjes, geiteribben en kalfsbotten waren mevrouw en meneer goed te spreken 

- Pepie
- Zeer actief
Beter laat dan ooit bij het islam centrum in charloisLaurie en Denis schreef:Waar in Rotterdam bestel jij dat? Bij de Islamitische slager bij ons is het lastig bestellen. Als het een beetje in de buurt is kan ik er ook eens bestellen. Dat zou geweldig zijn!pepie schreef:Alma ik haal de vuile pens bij de islamitische slager,eerst had hij alleen maar schone,en nu bestelt hij vuile pens erbij,dat wordt hier met smaak gegetenAlleen dat scheuren kennen ze hier niet
Ik woon tegen Blijdorp aan.
Damian krijgt regelmatig lamshartjes. Die scheurt hij zelf in stukken. Ook smuldier gaat er hier goed in. Maar is toch anders dan barfen.
Ik zou me zelf nog wel eens wat beter willen verdiepen in rauw vlees voeren/ barfen e.d. Ik ga toch eens zoeken.

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
- Pepie
- Zeer actief
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
- Pepie
- Zeer actief
- Pepie
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Pepie
- Zeer actief
- alm@
- moderator
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
Ik bestel ook bij Canis Naturalis. Ja, het is duur en ze heeft pas geleden aangegeven dat ze wellicht gaat stoppen met het barfmateriaal omdat het veel voorwerk vereist en ze op alleen het kvv ook prima kan draaien.
En dat is balen voor mij, want ik vind de botten van Herby slecht, ouwe knoerdharde meuk. Vlees van Herby is wel heel goed. Maar ik zoek juist leveranciers vanwege de botten, want dat kan ik hier nergens krijgen. En die van Canis Naturalis zijn perfect. (maar ja, die haalt zelf ook bij het Islamcenter, dus vandaar). Maar ik vind Canis Naturalis heel netjes werken en goed op afspraak.
En dat is balen voor mij, want ik vind de botten van Herby slecht, ouwe knoerdharde meuk. Vlees van Herby is wel heel goed. Maar ik zoek juist leveranciers vanwege de botten, want dat kan ik hier nergens krijgen. En die van Canis Naturalis zijn perfect. (maar ja, die haalt zelf ook bij het Islamcenter, dus vandaar). Maar ik vind Canis Naturalis heel netjes werken en goed op afspraak.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind de KVV daar ook heel erg duur.Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis. Ja, het is duur en ze heeft pas geleden aangegeven dat ze wellicht gaat stoppen met het barfmateriaal omdat het veel voorwerk vereist en ze op alleen het kvv ook prima kan draaien.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Rami
- Zeer actief
Ja, Canis Naturalis is idd niet goedkoop (schreef ik al eerder in dit topic) maar de service is erg goed.
Er zijn overigens nog een paar andere berzorgers van NRV-en/of BARF-materiaal die een stuk goedkoper zijn. Ik vind deze bedrijven - wat producten betreft - overigens niet slechter dan Canis Naturalis.
Te harde botten heb ik nog nooit gehad, dus misschien dat Roelfien pech heeft gehad?
Alma, staat er bij jou in de buurt niet een poelier en/of visboer op de markt?
Ik haal nergens zo goedkoop allerlei kipppen- en kalkoen-onderdelen als bij de poelier op de markt. Ook konijn en kwartels zijn vaak redelijk van prijs.
Bij de visboer krijg ik koppen gratis en koop ik vaak restantjes makreel of sardines op.
Misschien is het een idee om eens langs te gaan op de markt!
Er zijn overigens nog een paar andere berzorgers van NRV-en/of BARF-materiaal die een stuk goedkoper zijn. Ik vind deze bedrijven - wat producten betreft - overigens niet slechter dan Canis Naturalis.
Te harde botten heb ik nog nooit gehad, dus misschien dat Roelfien pech heeft gehad?
Alma, staat er bij jou in de buurt niet een poelier en/of visboer op de markt?
Ik haal nergens zo goedkoop allerlei kipppen- en kalkoen-onderdelen als bij de poelier op de markt. Ook konijn en kwartels zijn vaak redelijk van prijs.
Bij de visboer krijg ik koppen gratis en koop ik vaak restantjes makreel of sardines op.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rami
- Zeer actief
Volgens mij haalt Shaweca ribben e.d. ook bij het Islam Centrum voor de wederverkoop. In ieder geval heb ik nooit te harde ribben/botten/schouders e.d. gehad.Roelfien schreef:Ik bestel ook bij Canis Naturalis. Ja, het is duur en ze heeft pas geleden aangegeven dat ze wellicht gaat stoppen met het barfmateriaal omdat het veel voorwerk vereist en ze op alleen het kvv ook prima kan draaien.
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- alm@
- moderator
Ik heb een hond die zwaar allergisch is voor kip (bijt zich dan helemaal open) en vis laten ze allebei liggenRami schreef: Alma, staat er bij jou in de buurt niet een poelier en/of visboer op de markt?