Ik weet het niet zo goed meer.
Hij wordt moeilijker en moeilijker ermee.
Het wordt niet met enthousiasme ontvangen en hij trekt een gezicht als een oorwurm.
Nu heeft ie net lamsribben op...met de nodige tegenzin begint ie er aan , heeft het op...loopt een half uur in de woonkamer rond...trekt een sprintje richting tuin , kotst daar alles er weer uit en gaat dan 2 meter ervoor liggen en kijkt er naar. Opeten ho maar.
Hij ligt daar nu al een goed kwartier.
Kvv (mits verschillende smaken anders moet ie het ook niet ) gaat goed.
De kleintjes genieten ontzettend van alles... zijn erg enthousiast...en lusten werkelijk alles.
'Probleem' wat ik krijg is dat als ik de kleintjes wel hun Barf blijf geven die 3 à 4 dagen ik natuurlijk weer een jaloerse Maxi heb met zijn hap-slik-weg KVV en de kleintjes zijn dan veel langer bezig natuurlijk. Kan ik hem een pensstaafje geven maar dat is ook zo weg .
Wanneer ik de ukkies buiten geef is het wel te doen natuurlijk maar wanneer het regent eten ze binnen.
Ossestaart vindt ie wel lekker dus dat zou ik hem eenmaal in de week kunnen geven en als ik spiervlees in stukken snijdt eet ie het ook wel. Grote lappen vindt ie ook niets.
-----------------------
Ohhh : Bassie had zijn eten op en dacht Maxi's uitgekotste eten wel op te kunnen eten. Ik liet het even gaan om te kijken wat Max zou doen en jahoor...dan vliegt hij er wel op af om het (weer) op te eten.