Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

RC brokken aanvullen, hoe!?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

A,L & Vera
geregistreerd lid

RC brokken aanvullen, hoe!?

Ongelezen bericht door A,L & Vera »

Hallo,

Wij willen voor onze boomer pup van 12 weken een verantwoorde aanvulling gaan maken op haar brokken.
Ze zou nml. ongeveer 120 gr brokjes moeten eten, maar ze komt krap aan de helft.

Gisteren heb ik gemerkt dat ze wel de brokjes eet als ik er wat bij doe. Gister kreeg ze bijv. 20 gr brokjes met een eetlepel groentemix (andijvie, sperciboon, komkommer) en een halve eetlepel huttenkase. Dit ging erin als koek!! :ok:

Nu wil ik niet voor haar de maaltijd alleen maar lekkerder maken, ik wil vooral dat het gezond is en dat ze er haar waardevolle voedingsstoffen uit kan halen.

Wat kan ik nu bij de RC brokken voeren zodat ze alles voldoende binnen krijgt? Ik wil het ook graag voldoende varieren!

Het idee is dus om altijd uit te gaan van 60 gr brokken per dag en de andere helft dus iets wat ik zelf heb samengesteld. Maar wat dus?

PS: Ze at trouwens de Pedigree uit het puppypakket wel goed, maar hier wil ik haar niet op groot laten worden, dat begrijpen jullie wel :wink:

Groetjes A, L & Vera
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Beetje visolie over de brokken, misschien :19: goed voor de vacht.

kan ook ander merk brokken, of over gaan op KVV :wink:
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Het lijkt met het beste om over te gaan op KVV, Xena lustte ook nooit brok en we eindigde op 1 bal leverpastei met ongeveer 5 brokjes erin :smile: KVV heeft ze een tijdje goed gegeten :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”