Klopt Caro

maar de groene snot zoals bij Kiefer houd in mijn ogen in dat er een bacterie bij zit en daar werkt de AB wel tegen. Dat er tijdens het hoesten wat speeksel meekomt is normaal, hebben wij ook.
Ook lijkt het alsof Molossers eerder geneigt zijn tot benauwdheid en groene rochels.
Ik heb het bij King gezien (van Danielle) daar liep met recht de reuzel zijn neus uit. Vergeleken bij Milk die toen al op de AB zat leek dit veel erger. Milk had alleen met ophoesten dat je groen tegenkwam maar haar neus bleef schoon. Voor mezelf was dat al een alarmbel want dat houd in dat zij het binnenhield.
Die periode zijn Kito en Nikan beide uit voorzorg op de AB gegaan, kreeg Nikan nobivac toegediend omdat hij nog zo jong was. Met ruim een week waren wij er vanaf. Milk 2 kuren rijker + longfotos vanwege een longontstekking 2 jaar terug en de kleintjes allebei een kuur uit voorzorg.
Ongeveer 4 weken later kreeg Milk het weer ( ondanks dat ik zo voorzichtig geweest ben met haar) en die variant deed haar de das om. Kito kreeg ook nobivac en beide kleintjes rolde er zonder problemen doorheen gelukkig.
(sorry voor het hak op de tak maar dit kennelhoestverhaal doet gewoon heel veel met me en haalt van alles boven)