Toen ik het Marco vertelde zei hij dat hij gisteravond een zelfde soort beest in huis had zien kruipen. Hij kroop als een rups met flink de sokken erin. Ook deze had een zwarte kleine kop en een wit lijf en was ruim een cm lang.
Iemand een idee?
Moderator: moderatorteam
:N: :N:EstherK schreef:Daar leken ze sprekend opFemia schreef:Wasmot larven:![]()
Ik ben trouwens eerder deze avond even bij de DA langs geweest en kreeg ontwormingstabletjes mee. Als ik ze blijf zien dan moet ik terugkomen.
Hebben we ook gedaan voor de zekerheidCaro. schreef::N: :N:EstherK schreef:Daar leken ze sprekend opFemia schreef:Wasmot larven:![]()
Ik ben trouwens eerder deze avond even bij de DA langs geweest en kreeg ontwormingstabletjes mee. Als ik ze blijf zien dan moet ik terugkomen.
Ik weet niet of deze besmettelijk zijn, maar anders zou ik Benthor ook meteen een ontwormingskuur geven
EstherK schreef:Hebben we ook gedaan voor de zekerheidCaro. schreef::N: :N:EstherK schreef:Daar leken ze sprekend opFemia schreef:Wasmot larven:![]()
Ik weet niet of deze besmettelijk zijn, maar anders zou ik Benthor ook meteen een ontwormingskuur geven
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=119645starfleet schreef: Heb je er geen foto van?