Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Anabolen voor Fangio

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Anabolen voor Fangio

Ongelezen bericht door cloris »

Fangio heeft vanmiddag zijn 1e anabolen injectie gekregen, ik had het al een tijdje overwogen omdat hij teveel spierkracht is verloren de laatste tijd en hij dus echt zwakker werd in de achterhand, heb het even met de d.a. er over gehad en zij gaf mij direct groot gelijk en nu heb ik mijn eigen Vino op de bank liggen :mrgreen: gelukkig geen doping controle voor Fangio maar ook geen Tour de France :neenee:
Volgende maand weer even op controle en gelijk melding of het idd dat doet wat ik hoop dat het gaat doen.
Ik mag nu langzaam weer wat gaan opbouwen kwa "training" :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
heavenlysaints
Zeer actief
Mijn ras(sen): St-Bernards en Engelse Bull-terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door heavenlysaints »

veel succes :ok:
We got rid of the kids, the dogs were allergic.
Afbeelding
http://s93.photobucket.com/albums/l42/H ... ?start=all
heavenlysaints
Zeer actief
Mijn ras(sen): St-Bernards en Engelse Bull-terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door heavenlysaints »

wij hebben ook spierversterkers gegeven aan onze overleden Ira, alleen toen het echt erg was,
dan versterk je de spieren en die spieren houden dan het bot weer goed samen,

maar dan moet je wel zijn spieren opbouwen, eventueel in zand gaan wandelen, een autoband trekken met harnas enz
We got rid of the kids, the dogs were allergic.
Afbeelding
http://s93.photobucket.com/albums/l42/H ... ?start=all
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Ik hoop dat het werkt. Wij hebben ook bij Kyra het laatste jaar anabolen laten spuiten. We konden echt merken dat zij daar beter door kon lopen. Ze was gewoon krachtiger zeg maar, door de anabolen. Succes!
cloris
Zeer actief

Ja ik hoop het ook oprecht voor de oude man, ga straks langzaamaan weer een beetje met hem naast de fiets op het welbekende ouwelullen tempo :wink:
Afbeelding
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Wat mij bekend is van anabolen inspuiten is bewegen en veel en gecontroleerd.. dus gelijke tred naast de fiets puur voor de spieropbouw... dan pas heeft het effect.. langere wandelingen.. aan de fiets lopen.. en niet op strand! Tenzij het hard zand is.. op mul zand moeten ze die rare draaibeweging maken, net als wij mensen dan lopen we ook scheef over het zand te ploegen..en maken je heupen veel draaiingen..
Een bodybuilder die anabolen gebruikt moet gaan trainen anders hebben de anabolen geen effect..
Ken de toestand niet van de hond maar als het mogelijk is en de conditie is er naar elke dag twintig minuten tot een half uur aan de riem fietsen in draf.. bewegen nadat anabolen zijn ingespoten, maar neem aan dat je da dat ook heeft verteld?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik heb m'n oudere dober inmiddels z'n 2e anaboleninjectie latengeven en ik moet zeggen dat het inderdaad stukken beter gaat (gelukkig, want als het geen effect had gehad had ik hem laten inslapen.) Hij staat veel steviger op z'n poten, valt niet meer bij elk voorbijrazende hond om, en nog belangrijker hij sleept niet meer met z'n achterpoten. Hij heeft nu 2 weken geen schoentjes meer aan en hij heeft nog steeds nagels op z'n achterpoten (die er tot bloedens toe geheel af waren door het schuren).
Hij loopt veel, loopt weer lekker op het veld beetje appel (niks verplicht gewoon voor de lol, stukje volgen, revieren etc.) en hij heeft het prima naar z'n zin....
natuurlijk zie je in z'n lopen dat het niet helemaal goed zit, maar goed dat wisten we ook vantevoren want die nekhernia doet natuurlijk ook iets met de zenuwen... maar dat die spuiten zo goed hielpen had ik niet durven hopen. Ik hoop dat jij net zoveel succes ermee hebt.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

blondie schreef:Wat mij bekend is van anabolen inspuiten is bewegen en veel en gecontroleerd.. dus gelijke tred naast de fiets puur voor de spieropbouw... dan pas heeft het effect.. langere wandelingen.. aan de fiets lopen.. en niet op strand! Tenzij het hard zand is.. op mul zand moeten ze die rare draaibeweging maken, net als wij mensen dan lopen we ook scheef over het zand te ploegen..en maken je heupen veel draaiingen..
Een bodybuilder die anabolen gebruikt moet gaan trainen anders hebben de anabolen geen effect..
Ken de toestand niet van de hond maar als het mogelijk is en de conditie is er naar elke dag twintig minuten tot een half uur aan de riem fietsen in draf.. bewegen nadat anabolen zijn ingespoten, maar neem aan dat je da dat ook heeft verteld?
mijn hond kan van z'n leven nooit 20 min. per dag naast de fiets lopen, hij is al doodmoe van een stukje naar het park en weer terug... maar toch helpen de injecties... :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

malinois schreef:
blondie schreef:Wat mij bekend is van anabolen inspuiten is bewegen en veel en gecontroleerd.. dus gelijke tred naast de fiets puur voor de spieropbouw... dan pas heeft het effect.. langere wandelingen.. aan de fiets lopen.. en niet op strand! Tenzij het hard zand is.. op mul zand moeten ze die rare draaibeweging maken, net als wij mensen dan lopen we ook scheef over het zand te ploegen..en maken je heupen veel draaiingen..
mijn hond kan van z'n leven nooit 20 min. per dag naast de fiets lopen, hij is al doodmoe van een stukje naar het park en weer terug... maar toch helpen de injecties... :19:
Hier idem. Ook ons meisje kon never nooit niet meer naast de fiets, maar ook hier hielpen de injecties. Ze stond steviger op haar benen. Viel niet meer bij het minste of geringste. Ze was gewoon krachtiger.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Nono schreef:
malinois schreef:
Hier idem. Ook ons meisje kon never nooit niet meer naast de fiets, maar ook hier hielpen de injecties. Ze stond steviger op haar benen. Viel niet meer bij het minste of geringste. Ze was gewoon krachtiger.
juist hier ook, je ziet wel degelijk verschil en daar hoef je echt niet 20 min. per dag voor te fietsen :ok:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

Ik hoop dat het helpt! :ok:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

hopen dat je het verschil snel zult zien
diamond
Actief

Ongelezen bericht door diamond »

ik hoop dat het snel begint te werken :ok:
Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Ik hoop dat het gaat helpen voor je oude man :ok:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Hopelijk helpt het :ok:
cloris
Zeer actief

We hebben het hier over een Dogo van 11 jaar oud, die ga ik toch geen half uur meer naast de fiets zetten :neenee: dat redt dat dier never nooit... nee kleine stukjes naast de fiets en dan op een sukkeldraf tempo en de wandelingen iets uitbreiden maar dat zal geen probleem zijn juist omdat hij zo graag wil maar de laatste tijd niet meer zo goed kon... viel ook bij windkracht 9 om bijvoorbeeld :wink:
Afbeelding
cloris
Zeer actief

malinois schreef:Ik heb m'n oudere dober inmiddels z'n 2e anaboleninjectie latengeven en ik moet zeggen dat het inderdaad stukken beter gaat (gelukkig, want als het geen effect had gehad had ik hem laten inslapen.) Hij staat veel steviger op z'n poten, valt niet meer bij elk voorbijrazende hond om, en nog belangrijker hij sleept niet meer met z'n achterpoten. Hij heeft nu 2 weken geen schoentjes meer aan en hij heeft nog steeds nagels op z'n achterpoten (die er tot bloedens toe geheel af waren door het schuren).
Hij loopt veel, loopt weer lekker op het veld beetje appel (niks verplicht gewoon voor de lol, stukje volgen, revieren etc.) en hij heeft het prima naar z'n zin....
natuurlijk zie je in z'n lopen dat het niet helemaal goed zit, maar goed dat wisten we ook vantevoren want die nekhernia doet natuurlijk ook iets met de zenuwen... maar dat die spuiten zo goed hielpen had ik niet durven hopen. Ik hoop dat jij net zoveel succes ermee hebt.
Dankje :wink:
Prachtig toch dat je ze nog zo kan helpen he... dat was ook helemaal mijn idee hoor, het gestuntel van Fangio af en toe deed mij pijn zeker wanneer hij mij dan aankeek met zo'n blik van: hoe kan dat nou vrouwtje, ik kon dit toch altijd zo goed..
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

We duimen dat het helpt en dat Fangio wat sterker op zijn benen wordt. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

cloris schreef:[... viel ook bij windkracht 9 om bijvoorbeeld :wink:
och gossie. :mrgreen: nou, vort met de geit dan maar met die anabolen.
cloris
Zeer actief

linlin schreef:
cloris schreef:[... viel ook bij windkracht 9 om bijvoorbeeld :wink:
och gossie. :mrgreen: nou, vort met de geit dan maar met die anabolen.
Voorlopig ligt hij alleen zijn "Ik wil eten spieren" te trainen :roll:
Afbeelding
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

ik hoop dat het gaat helpen cloor , Dino ging toen weer als een speer op de anabole :wink:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Succes en hij gaat nu vast de goede kant op dat ventje :ok: :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Jacan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar

Ongelezen bericht door Jacan »

Daisy krijgt ze ook en heeft toch goed effect voor der :wink:
Hoop dat het bij Fangio ook een goed effect zal hebben :ok:
Afbeelding
Luna 25-11-2011 27-12-2017
Cheryl87
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cheryl87 »

Succes :ok: Ik hoop ook dat het snel (en goed) werkt!
Afbeelding

Made by Spriet
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

En ook ik hoop dat het helpt ,Cloor. :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”