Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En nu,.....
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
En nu,.....
Ik snap heel goed, dat jullie modjes de topics over Max gesloten hebben. Ging op een gegeven moment niet meer over Max, en z'n problemen.
Maar ik ben wel heel benieuwd, hoe het verder met Max zal gaan.
Maar ik ben wel heel benieuwd, hoe het verder met Max zal gaan.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zenda
- Zeer actief
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Addy
Als het minder gaat met max volgen er onderzoeken, er blijft contact.
Verder las ik dat iedereen zich afvroeg wie nou wel die da heeft gebeld.
Dat was ik en niet met bedreigingen
De reden dat we met zijn vieren waren was niet sekt het bezoek aan Richtje maar ik kreeg onverwachts een logeetje via Hutsje en de meest gunstige route was Amersfoort voor beide partijen. De mensen die hier een knockploeg in zien hebben m.i. een ietwat te levendige fantasie
Naar aanleiding van het gesprek wat Demie en ik hadden met Richtje ben ik iets wijzer geworden aangaande de agressie van Max.
Hierover verschillen Richtje en ik van mening, ik denk gezien de voorbeelden die Richtje gaf dat Max geen angstagressie heeft. Medisch gezien ben ik zelf ook heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Naar aanleiding van beide gesprekken, het gesprek wat wij hadden met Richtje en Whera met Myrthe en moeders ben ik wel overtuigd van de goede wil, alleen de insteek had ik graag anders gezien.
Ik weet zeker dat we hier nog wel verdere uitleg gaan krijgen aangaande Max, zowel Myrthe als Richtje hebben dat toegezegd.
Addy
Verder las ik dat iedereen zich afvroeg wie nou wel die da heeft gebeld.
Dat was ik en niet met bedreigingen
De reden dat we met zijn vieren waren was niet sekt het bezoek aan Richtje maar ik kreeg onverwachts een logeetje via Hutsje en de meest gunstige route was Amersfoort voor beide partijen. De mensen die hier een knockploeg in zien hebben m.i. een ietwat te levendige fantasie
Naar aanleiding van het gesprek wat Demie en ik hadden met Richtje ben ik iets wijzer geworden aangaande de agressie van Max.
Hierover verschillen Richtje en ik van mening, ik denk gezien de voorbeelden die Richtje gaf dat Max geen angstagressie heeft. Medisch gezien ben ik zelf ook heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.
Naar aanleiding van beide gesprekken, het gesprek wat wij hadden met Richtje en Whera met Myrthe en moeders ben ik wel overtuigd van de goede wil, alleen de insteek had ik graag anders gezien.
Ik weet zeker dat we hier nog wel verdere uitleg gaan krijgen aangaande Max, zowel Myrthe als Richtje hebben dat toegezegd.
Addy
- thom
- Zeer actief
- Contacteer: