ik ga om en om bij Sonja en Jip wonen

Moderator: moderatorteam
En op Hatum ook. Die staat er ook geweldig op. Zal zijn vrouwtje wel erg leuk vinden.Angeniet schreef:Ik had goed zicht op Kiku, die was zo ontzettend leuk bezig!sirene schreef:Je had een voorliefde voor Kiku zie ik. Die staat er heel veel op.
Heb genoten van je stel!
Ook wel met andere honden hoor maar met elkaar is toch net iets leuker.Assie schreef:Dat vocale van de nakers vond ik erg mooi om te horen (klinkt een stuk beter dan dat gekwaak van Tip :N: ).
En dat spelen! Doen die nakers dat nu alleen met nestgenootjes zó uitbundig? Of doen ze dat ook met andere honden als je er maar ééntje mee zou nemen?
Storm zou 't geweldig vinden, potje rennen met de po's.....Bianca_Storm schreef:dit is inderdaad waar. Dat merk ik ook bij Storm en jachthonden.sirene schreef:...
Je ziet vaak toch dat rassen een eigen manier van spelen hebben een hond van een ander ras begrijpt de bedoeling dan niet helemaal.
...
Wat een prachtige foto's
Dat merkte ik ook erg bij Kaya en Puchu (en Shibo en Puchu) in het begin.Bianca_Storm schreef:dit is inderdaad waar. Dat merk ik ook bij Storm en jachthonden.sirene schreef:...
Je ziet vaak toch dat rassen een eigen manier van spelen hebben een hond van een ander ras begrijpt de bedoeling dan niet helemaal.
...
Wat een prachtige foto's
Angeniet schreef: