Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sonja had het onzalige idee om alle nakers 'gezellig' samen op de foto te zetten (en dan heb ik nog de leukste foto's hier neergezet, kan je nagaan hoe de rest is.... proest )
'Maxiem' kreeg een afscheidscadeautje!
:N: :N:
Zo zielughhhh die arme Puchu
En kijk dit dan lief zitten zijn....
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro. schreef:Sonja had het onzalige idee om alle nakers 'gezellig' samen op de foto te zetten (en dan heb ik nog de leukste foto's hier neergezet, kan je nagaan hoe de rest is.... proest )
Haha, jullie waren zo druk dat jullie niet eens gemerkt heb dat ik "dag" zei. Eenkennige hondjes, en dito baasjes
Ach arme Puchu. Op een gegeven moment waren er 2 aan zijn achterpoot aan het sjorren terwijl nummer 3 zich met zijn nekvel bezighield.
En maar doorgaan, en maar doorgaan.
Arme Puchu
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Caro. schreef:Sonja had het onzalige idee om alle nakers 'gezellig' samen op de foto te zetten (en dan heb ik nog de leukste foto's hier neergezet, kan je nagaan hoe de rest is.... proest )
Haha, jullie waren zo druk dat jullie niet eens gemerkt heb dat ik "dag" zei. Eenkennige hondjes, en dito baasjes
Ja ik vroeg op een gegeven moment 'waar is Marion gebleven?'
Weg
Het was ook erg druk. Ontzettend leuk, maar zo druk dat ik maar met een paar mensen heb gepraat en ondertussen ook nog foto's maken :N:
Solly
A good dog never dies...
Assie schreef:Ach arme Puchu. Op een gegeven moment waren er 2 aan zijn achterpoot aan het sjorren terwijl nummer 3 zich met zijn nekvel bezighield.
En maar doorgaan, en maar doorgaan.
Arme Puchu
Ja, hij heeft ook wel een paar wondjes en bovenop zijn neus is het dik :N: Maar niks ernstigs gelukkig.
Wordt ie hard van, zullen we maar zeggen Maar het geweld van Kaya is er niks bij vergeleken
Nu nog hopen dat ie het plastic zakje nog netjes uit gaat poepen, daar zit ik meer over in
A good dog never dies...
Caro. schreef:
Nu nog hopen dat ie het plastic zakje nog netjes uit gaat poepen, daar zit ik meer over in
Had hij dat dan toch nog snel ingeslikt? :N:
Jeetje, ik dacht dat je net op tijd was
Maar leuke foto's, en Puchu had het maar zwaar inderdaad
Nee, ik had het bijna, maar toen slikte hij het ineens razendsnel door
Meestal laat hij wel los, maar blijkbaar was het zakje zo lekker ( ) dat hij maar besloot om het heel snel door te slikken.
Flikte hij toen met die rat ook 'puchu losssssssss' en 'krak, slik, weg'.
A good dog never dies...
Caro. schreef:
Had hij dat dan toch nog snel ingeslikt? :N:
Jeetje, ik dacht dat je net op tijd was
Maar leuke foto's, en Puchu had het maar zwaar inderdaad
Nee, ik had het bijna, maar toen slikte hij het ineens razendsnel door
Meestal laat hij wel los, maar blijkbaar was het zakje zo lekker ( ) dat hij maar besloot om het heel snel door te slikken.
Flikte hij toen met die rat ook 'puchu losssssssss' en 'krak, slik, weg'.
De rat
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Caro. schreef:Nu nog hopen dat ie het plastic zakje nog netjes uit gaat poepen, daar zit ik meer over in
Was het zo'n dun boterhamzakje? Gewoon wat ontbijkoek geven, dat kapselt het in en morgen komt het er gewoon weer uut .
Heb ik niet in huis en het is al bijna 5 uur geleden inmiddels
Ah joh. Komt er wel uit
Volgens mij was het niet zo'n heel dun boterhamzakje (Hil???), maar hij komt er vast wel uit.
Voorlopig gaan we een dag peuren in z'n stront
Ik weet niet of het zo'n heel dun zakje was of niet, wel een klein zakje. Volgens mij had die Duitse Kuche erin gezeten en was het daarom zo lekker
A good dog never dies...
Caro. schreef:Voorlopig gaan we een dag peuren in z'n stront
Ik weet niet of het zo'n heel dun zakje was of niet, wel een klein zakje. Volgens mij had die Duitse Kuche erin gezeten en was het daarom zo lekker
Nee joh, niet peuren. Komt vanzelf. Volgens mij was het niet zo'n heel dun dingetje, en ja de Deutsche Kuche van Hil zat er in. En zij is de schuldige hoor
Hele leuke foto's zitten erbij!
De 6 op een rij zijn bij mij ook allemaal mislukt. Misschien dat er met PSP nog wat van te maken is als ik er 3 combineer ;o)
sirene schreef:Hele leuke foto's zitten erbij!
De 6 op een rij zijn bij mij ook allemaal mislukt. Misschien dat er met PSP nog wat van te maken is als ik er 3 combineer ;o)
Ik hoop dat we volgende keer nog mogen komen :N:
Als je nu de mooiste naar me toestuurt, wil ik het ook wel proberen met PSP?
Enne...... de nakies móeten komen volgende keer
A good dog never dies...
Goed gelukt Caro! En nee, het was een heel zacht plastic zakje, lijkt mij niet dat dat problemen kan geven in de zin van ergens omheen draaaien. Het was inderdaad van mijn Deutsche Kuchen waar ALLE nakers zo dol op waren