Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
loopsheid van mijn teef
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
loopsheid van mijn teef
misschien een domme vraag maar op internet staat overal weer wat anders dus vandaar dat ik het even aan jullie voorleg.
mijn teef van 11 maand is 24 dagen geleden loops geworden ze heeft in die tijd redelijk wat bloed verloren. 2 pakken inlegkruisjes zijn erdoor gegaan.
vanaf afgelopen zondag avond bloed ze niet meer. ze is weer wat opgewekter. en wil weer wat spelen
betekent dit nou dat haar loopsheid voorbij is. want ik had ook ergens gelezen dat de hond alleen de eerste dagen maar bloedverlies heeft en het daarna slijmerig wit geel word. maar die van mij heeft tot de laatste dag helder bloed gehad. laatste dag was beetje bruiner.
niet dat ik haar nu los doe en dat het nog misse boel is.
mijn teef van 11 maand is 24 dagen geleden loops geworden ze heeft in die tijd redelijk wat bloed verloren. 2 pakken inlegkruisjes zijn erdoor gegaan.
vanaf afgelopen zondag avond bloed ze niet meer. ze is weer wat opgewekter. en wil weer wat spelen
betekent dit nou dat haar loopsheid voorbij is. want ik had ook ergens gelezen dat de hond alleen de eerste dagen maar bloedverlies heeft en het daarna slijmerig wit geel word. maar die van mij heeft tot de laatste dag helder bloed gehad. laatste dag was beetje bruiner.
niet dat ik haar nu los doe en dat het nog misse boel is.

groetjes marjon en gina
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Addy schreef:inlegkruisjes
er wordt om advies gevraagd....
je hond zou ik dus nog niet zoner wakend oog loslaten aangezien ze na het bloeden ook nog vruchtbaar is, dat zal zo'n drie/vier weken zijn, bij de ene teef is dat korter en bij de ander langer, het is goed als je oplet hoe reuen op je teef reageren en hoe jouw teefje op reuen reageert
Meestal is de teef vruchtbaar rond dag 12, met een marge van een paar dagen. De loopsheid duurt meestal een week of 3. Dus als je hond 24 dagen geleden loops geworden is, dan is het nu wel voorbij. De kans dat ze nu nog vruchtbaar is. Als ze aantrekkelijk is voor reuen, dan wet je wel hoe laat het is. Gedurende de loopsheid is de teef eigenlijk maar 3 dagen vruchtbaar. Alleen kun je nooit precies aangeven, welke 3 daqen dat zijn.mijn teef van 11 maand is 24 dagen geleden loops geworden ze heeft in die tijd redelijk wat bloed verloren. 2 pakken inlegkruisjes zijn erdoor gegaan.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- geregistreerd lid
bedankt voor de reacties ik ben er nu wel uit ze is niet loops meer. maar het is ook zo wisselend per teef de 1 bloed alleen de eerste dagen en de ander dus die van mij bloed de volle 3 weken. kreeg vaak te horen dat zodra het bloeden stopte ze dan juist vruchtbaar was nouja niet altijd dus.
gelukkig toen het bloeden stopte veranderde haar gedrag ook al snel als ze een reu tegen kwam wou ze weer spelen in plaats want wijdbeens staan blijven.
ben alweer naar de frisbee en g&g geweest en daar had ze weer erg veel zin in
gelukkig toen het bloeden stopte veranderde haar gedrag ook al snel als ze een reu tegen kwam wou ze weer spelen in plaats want wijdbeens staan blijven.
ben alweer naar de frisbee en g&g geweest en daar had ze weer erg veel zin in

groetjes marjon en gina
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Klopt hoor, net als bij mensen hezerzaldi schreef:maar het is ook zo wisselend per teef de 1 bloed alleen de eerste dagen en de ander dus die van mij bloed de volle 3 weken.

Rust zacht mijn lieve bolletje!
Suusje 30.12.1994 - † 26.10.2009