Ik vind zelf van wel ik heb een pikzwarte hond en ik vind dat roze daar best leuk op staat!!

Maar nu wil ik wel eens weten wat jullie daarvan vinden!!
Moderator: moderatorteam
Koffiehoek ofzo?Sanne!! schreef:Onder welke rubriek moet je het anders zetten?Caro. schreef:Oké ja, daar kan je ook een discussie van maken![]()
![]()
Alles kan natuurlijk, maar ik zou het zelf niet doenmaar ik zou ook geen rose trui voor Pieter kopen
Kijk, ook leuk voor reutjesMorgaine schreef:Dat vond ik nou een beetje jammer aan een reu hebben, je hebt zo veel leuke roze/ meisjes achtige halsbanden en die kun je dan weer niet goed kwijt aan een reu (vind ik dan he). Echt leuke dingen voor reuen heb je ook niet, met de camouflage print heb je het wel gehad en daar hou ik dan weer niet zo van.
ik denk dat zelfs sammy hier chagerijnig van wordtEstherK schreef:Kijk, ook leuk voor reutjesMorgaine schreef:Dat vond ik nou een beetje jammer aan een reu hebben, je hebt zo veel leuke roze/ meisjes achtige halsbanden en die kun je dan weer niet goed kwijt aan een reu (vind ik dan he). Echt leuke dingen voor reuen heb je ook niet, met de camouflage print heb je het wel gehad en daar hou ik dan weer niet zo van.![]()
Sammy heeft geen smaakmassam schreef:ik denk dat zelfs sammy hier chagerijnig van wordtEstherK schreef:Kijk, ook leuk voor reutjesMorgaine schreef:Dat vond ik nou een beetje jammer aan een reu hebben, je hebt zo veel leuke roze/ meisjes achtige halsbanden en die kun je dan weer niet goed kwijt aan een reu (vind ik dan he). Echt leuke dingen voor reuen heb je ook niet, met de camouflage print heb je het wel gehad en daar hou ik dan weer niet zo van.![]()
EstherK schreef:Kijk, ook leuk voor reutjesMorgaine schreef:Dat vond ik nou een beetje jammer aan een reu hebben, je hebt zo veel leuke roze/ meisjes achtige halsbanden en die kun je dan weer niet goed kwijt aan een reu (vind ik dan he). Echt leuke dingen voor reuen heb je ook niet, met de camouflage print heb je het wel gehad en daar hou ik dan weer niet zo van.![]()