Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Denkadog ingredienten

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Mauyak

Denkadog ingredienten

Ongelezen bericht door Mauyak »

Wie weet wat er in Denkadog zit?Het staat niet op hun website.ik zou graag de premium brokken willen gaan proberen voor een van onze honden.
Mauyak

Niemand??? :jank:
nikaboef
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door nikaboef »

dan zou ik naar de winkel gaan om een zak te bekijken ter plaatse.
maar jij verandert ook vaak van voer?
Mauyak

nikaboef schreef:dan zou ik naar de winkel gaan om een zak te bekijken ter plaatse.
maar jij verandert ook vaak van voer?
Hoezo verander ik vaak van voer????? :denken: :19:
GuardianAngel
Zeer actief
Locatie: Westerlee. Baasje van: Cheyenne, River, Lakota en sterretje Joey
Contacteer:

Ongelezen bericht door GuardianAngel »

Ik voer de seniorbrok van DaD.

Ingred.
Mais, tarwe, vlees, vis, rijst, dierlijk vet, kip, lecithine, vit, mineralen, spoorelementen, kaliumchloride, L-Lysine, DL-methionine.

Ruw eiwit 17,0%, ruw vet 8,0%, ruwe celstof 2,0%, ruwe as 5,5%, vocht 8,0%, calcium (ca) 0,95%, fosfor (p) 0,70%, natrium (na) 0,25%. it A 15.000 IE/kg, Vit D3 1.500 IE/kg, Vit E 120 mg/kg, Cu 9 mg/kg
Afbeelding

A Bull Terriër is for life, not just for X-mas
Mauyak

GuardianAngel schreef:Ik voer de seniorbrok van DaD.

Ingred.
Mais, tarwe, vlees, vis, rijst, dierlijk vet, kip, lecithine, vit, mineralen, spoorelementen, kaliumchloride, L-Lysine, DL-methionine.

Ruw eiwit 17,0%, ruw vet 8,0%, ruwe celstof 2,0%, ruwe as 5,5%, vocht 8,0%, calcium (ca) 0,95%, fosfor (p) 0,70%, natrium (na) 0,25%. it A 15.000 IE/kg, Vit D3 1.500 IE/kg, Vit E 120 mg/kg, Cu 9 mg/kg
Bedankt voor je antwoord en moeite :ok: Ik ben vanochtend er voor op pad gegan en zag in de winkel die dus verkooppunt was een heleboel soorten van Denkadog behalve de juiste.Ze zeiden wij hebben alleen de goldlijn(??)en die jij wil is de zilverlijn.Andere brokken wou ik niet zoals eukanuba of pedigree.Dus toen weer naar en andere winkel gegaan en Acana brokken gekocht.Of dit zal bevallen weet ik nog niet :19:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”