nav dit topic;
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=116671
Ongeveer een week later kreeg hij het weer, onrust en hijgen en ja hoor hij plaste weer bloed, bij de kliniek weer AB gekregen en gelukkig plaste hij s'avonds alweer gewoon.. het onderzoek later in die week bracht eigenlijk weer weinig

dus besloten zijn blaas te scannen en dat is dan vanmiddag gebeurd.
Fangio moest op zijn rug in een soort V-vormig kussen liggen zodat zijn buik gescand kon worden, hij bleef zo braaf liggen wel rillen in het begin maar geen foute beweging en ik moest met mijn hoofd bij zijn kop blijven zitten want anders begon hij gelijk te piepen dus daar zat ik dan

af en toe een lik van de stoere man en tegelijk kijken op het schermpje, er waren geen rare dingen te zien kwa steentjes of gruis, zijn prostaat zag er ook prima uit alleen zaten er wel wat vlekjes op zijn milt maar dat was volgens de arts geen raar verschijnsel voor een hond van zijn leeftijd en had niets te maken met het bloed plassen, de blaasvulling vond ze echter wel wat troebel dus er moest dat wilden ze aanprikken want het moest steriel zijn dus met een naald zo door de buikwand en op het scherm zag ik de naald in de blaas komen :N: en Fangio lag al die tijd zo ongelofelijk braaf de kanjer, het is opgestuurd om te kijken of daar dan een bacterie in zit die het veroorzaakt..
Fangio mocht weer van de tafel en nam direct een spurt naar de tafel waar de pot met koekjes staat want voor wat hoort wat he
Ik wordt gebeld wanneer de uitslag er is dus dat is nog even afwachten, thuis lekker een extra pensstaafje gekregen voor zijn moed