Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kaya de teen is geamputeerd

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

kaya en monique
nieuw lid
Contacteer:

kaya de teen is geamputeerd

Ongelezen bericht door kaya en monique »

Ik had eerst mijn verhaal bij Teen amputeren? UPDATE Het is SLO gezet maar neem zelf ook maar een onderwerp
Dit was het bericht

Geplaatst: Wo Jun 27, 2007 2:05 pm Onderwerp: morgen wordt er bij Kaya een teen weg gehaald

--------------------------------------------------------------------------------

Ik was al aan het zoeken op deze forum of dit onderwerp. Kaya had al drie weken een bult tussen haar tenen ( achterpoot) en ik dacht zeker weer zo'n gras... Dus twee weken trekzalf erop en hij kwam er maar niet uit. Dus vorige week naar de dierenarts. Met een naald erin en er kwam niets uit. Dus geen ontstekking. Dus hetgene wat erin zat opgestuurd naar het lab. Zaterdag had ik de uitslag via de mail, slecht niets bindweefselkanker. Optie verwijderen van de teen. Nou dat gaat morgen gebeuren. Wij kaya en ik zijn best zenuwachtig en ik hoop maar dat alles goed gaat. Ze heeft een hartruis en spondylose en atroshe . En ze heeft al een operatie achter de rug met haar knieen. Nylon draaitje erin. En met die spondylose gaat het nu eigenlijk onwijs goed. Ben bij een Orthomanuele geneeskundige manipulatie geweest (kraker) 2 keer geweest geweldig.
kijk maar op http://www.kreupeldier.nl/ Haar knieen zijn ook niet zo goed meer , dus ben benieuwd. Ik lees ook veel over sascha's blend. Helpt dit echt zo goed. Ik heb al zoveel geprobeerd primval, metcam, visolie en nu rimadyl. Voordat ik weer wat probeer wil ik echt zekerheid dat het echt helpt, want ze heeft gewoon last van haar benen , ik denk niet zoveel pijn, want ze doet echt alles is een boxer he. Nu met rimadyl gaat het super alleen ze zeggen dat ze last gaan krijgen van haar nieren en lever?
Nou dit was ons verhaal, en op naar morgen.

mvg Monique en een lebber van Kaya

Nou de teen is keurig verwijdert, Ze loopt alleen nog niet zo goed. Ze gaat steeds liggen in het gras. Gisteravond zijn wij nog wel terug gegaan, het bloed kwam door het verband heen. Uiteindelijk was het wondvocht en een klein beetje bloed. Maandag moet ze terug om te kijken of het goed geneest. De tene zijn een beetje aan elkaar gehecht zodat je geen grote ruimt krijg tussen de tenen. Nou ik hou jullie op de hoogte. Ze is wel erg zielig nu, dus ik verween haar maar lekker.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door kaya en monique op 29 jun 2007 16:12, 3 keer totaal gewijzigd.
chyta
Actief

Ongelezen bericht door chyta »

Ach wat een zielige ogen zeg ,,,
Verwen haar maar lekker hoor het is niet zomaar wat .
Hopelijk hersteld ze snel .
Hoe oud is ze ?? misschien overheen gelezen .
Heel veel sterkte
En geef haar maar een lekkere knuffelvan deze kant
Groetjes Mieke
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Beterschap voor Kaya :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

A gossie , de lieverd, lekker verwennen die schat.
diamond
Actief

Ongelezen bericht door diamond »

beterschap voor Kaya en laat je maar lekker verwennen meis
kaya en monique
nieuw lid
Contacteer:

Kaya is 7 jaar. En een schat, maar ja dat zeg iedereen over zijn lieferd. Ik hoop ook dat ze snel weer de oude is. Bedankt voor de reacties

Mo en Kaya
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

ach wat een zielig snoetie , snel weer beter worden :ok:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ow wat kijkt ze zielig... Ik hoop dat ze snel opknapt!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
kaya en monique
nieuw lid
Contacteer:

Nou gisteren weer terug naar de dierenarts voor controle. Zondagavond op maandagochtend had Kaya het verband er af gebeten. Dus een paar hechtingen eruit. Dus maandagmiddag terug naar dierenarts en ja hoor 4 nietjes erin. Nou gillen kan ze de hele wachtkamer heb mee genoten. Nu heb ik twee schoenen bij haar aan gedaan en vandaag bleef het goed zitten. Wij zijn vandaag ook weer voor het eerst een kleine wandeling in de bossen wezen maken. Nou het lopen gaat goed als de wond nou ook maar snel geneest. Kreeg ook nog een zalf mee. vetramil wondzalf met honing. Heeft iemand ervaringhier mee.

mvg Monique en Kaya
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Sashasblend is zeker super goed voor je hond en helpt geweldig!! (hier ook een boxer van ruim 7 die hiermee al jaren langer leeft dan gedacht) wel geef ik hem metacam ernaast er ondersteuning, maar deze dosering metacam is ver beneden de dosering die hij mag en voordat hij sashas blend ging gebruiken nodig had (en toen liep hij alsnog mank, altijd, nu eigenlijk nooit meer, al 2 jaar niet).

Zie www.sashasblend.nl en dan het forum voor meer ervaringen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”