ik hoop dat ze vandaag eindelijk opknapt.
heel veel sterkte voor jullie whera.
Moderator: moderatorteam
chrico schreef:Ja sorry, had net wel even gelezen maar als mevr een geluid maakt ga ik snel weer naar haar toe.
De nacht was erg vermoeiend, ze heeft moeite gehad met ademen en de zuurstof werd verhoogd.
Mijn kop maald en maald. Hebben wij ons teveel op de longontstekking geconcentreerd en vergaten we de rest?? Ben ik te laat met reageren enz enz. Tot nu toe werd er weinig op gereageerd als ik zei dat zij niet plaste.
Ja ze ruikt sinds gister, drinken gaat er nog steeds in. Vanmorgen even naar buiten geweest met moeite. de een lokken de ander met een handdoek ondersteunen maar niet plassen.
Ik weet het echt niet meer, ik ga zo weer bellen. Moet ik doorgaan, moet ik stoppen
Wat een dilemma Whera, maar alleen jullie kunnnen dat bepalen! Nu is het natuurlijk helemaal niks zoals ze daar ligt, maar je hoopt op een wonder. En wondertjes gebeuren soms ook..........dat weten we allemaal. Die verhalen zijn er ook! Soms komt een hondje de crisis te boven. Hoe reeel dat in jullie geval is, dat kunnen alleen jullie zien...........ik wilde dat ik meer voor jullie kon doen. Blijf duimen en hopen op dat wondertje..........chrico schreef: Ik weet het echt niet meer, ik ga zo weer bellen. Moet ik doorgaan, moet ik stoppen
Meis toch....chrico schreef:Ja sorry, had net wel even gelezen maar als mevr een geluid maakt ga ik snel weer naar haar toe.
De nacht was erg vermoeiend, ze heeft moeite gehad met ademen en de zuurstof werd verhoogd.
Mijn kop maald en maald. Hebben wij ons teveel op de longontstekking geconcentreerd en vergaten we de rest?? Ben ik te laat met reageren enz enz. Tot nu toe werd er weinig op gereageerd als ik zei dat zij niet plaste.
Ja ze ruikt sinds gister, drinken gaat er nog steeds in. Vanmorgen even naar buiten geweest met moeite. de een lokken de ander met een handdoek ondersteunen maar niet plassen.
Ik weet het echt niet meer, ik ga zo weer bellen. Moet ik doorgaan, moet ik stoppen
Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik jou quote, maar dit is helemaal wat ik ook zou willen zeggenyuki schreef:Wat een dilemma Whera, maar alleen jullie kunnnen dat bepalen! Nu is het natuurlijk helemaal niks zoals ze daar ligt, maar je hoopt op een wonder. En wondertjes gebeuren soms ook..........dat weten we allemaal. Die verhalen zijn er ook! Soms komt een hondje de crisis te boven. Hoe reeel dat in jullie geval is, dat kunnen alleen jullie zien...........ik wilde dat ik meer voor jullie kon doen. Blijf duimen en hopen op dat wondertje..........chrico schreef: Ik weet het echt niet meer, ik ga zo weer bellen. Moet ik doorgaan, moet ik stoppen
met bovenstaand antwoord , zou mijn antwoord ook zijnTamara en Bowie schreef:Ik zit op m'n werk maar kan het niet laten om hier toch even te kijken.
Wat je moet doen? Tot hoe ver wil je gaan? Dat is iets wat alleen jij kan beslissen...
Zonder dat ik weet waar ik over praat, want ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten zou ik zeggen nog 1 keer alles op alles zetten. Jullie zijn nu al zo ver gegaan misschien dat er nog 1 wondertje in zit. Als het kan vandaag haar organen laten nagaan, nieren, lever, bloed, etc. etc. na laten kijken. Haar door die hele medische molen halen.
Mijn gevoel zegt dat er iets anders aan de hand is maar dat is alleen een gevoel, dat kan ik absoluut niet onderbouwen.
Maar dit is allemaal heel makkelijk gezegd vanachter een computer en zonder de emoties die jullie allemaal hebben.