Kom op Milk!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
Ik kan je helaas niet adviseren, Whera.chrico schreef:Wij kregen vanavond een idee, of het zo is weet ik niet maar zou het kunnen dat zij die terugslagen krijgt van de ferosumide??
Het vreemde is, vanmiddag nadat ze dit kreeg (120 mg) ging zij erg achteruit. Toen ze weer wat stabiel was heeft zij weer wat gedronken en ik gaf haar daarstraks weer (120 mg) en nu is het weer zo slecht als vanmiddag.
Morgenochtend geef ik het niet en ga eerst bellen want dit is 2 keer toevallig net na het geven van de tabletten. Heeft iemand hier ervaring mee?

whera begrijpt echt wel dat ik hetzelfde bedoelNanna schreef:Ik denk dat Whera furosemide bedoelt?jip007 schreef:heeft ze wel genoeg vocht binnen gekregen vandaag . Ferosumide ken ik helaas niet , dus kan je niet helpen.chrico schreef:Nee ze heeft nog steeds niet geplast, buik en blaas voelen soepel aan ondanks dat

heel vreemd allemaal hechrico schreef:Ja ik begreep het wel, stom typefoutje, ben niet helemaal helder meer.
Nu ik aan het zoeken ben vind ik de dosering eigenlijk behoorlijk hoog maar goed dat kan aan mij liggen. Ze ligt zwaar te ademen, ziet weer blauw enz enz hetzelfde verhaal als vanmiddag.
We blijven haar drinken toestoppen en af en toe slurp ze zelf wat sinds het bijkomen uit de eerste inzinking. Ik denk al met al dat zij vandaag ruim aan de 5 liter zit, maar waar dat dan blijft

Ik heb hier ook over zitten denken, het is idd heel raar dat de iris verkleurd is. Precies zoals jij zegt zal de kleur van het oogwit geel worden als er iets met de lever is.Tamara en Bowie schreef:Ik zit gewoon mee te denken hoor, want ik vind het zo raar dat haar ogen zo groen waren of nog steeds zijn.
Omdat Milk van nature blauwe ogen heeft vroeg ik me af wat dat groen eventueel zou kunnen betekenen. Als je blauw met geel mengt wordt dat groen, en geel kan duiden op iets met de lever. Zover ik weet zal dat dan op het oogwit slaan maar wellicht dat er iets medisch is wat op de iris kan slaan wat ook in die richting zal zijn?
Nogmaals, misschien zit ik te zwetsen en denk ik teveel door maar je weet maar nooit
Dat wat je doet, dat is wijsheid. Jij kent Milk.chrico schreef:Ik pieker en pieker, hoe maak ik het haar makkelijk, hoe kan ik haar helpen, wat kan ik nog meer doen en vooral, doe ik niet teveel. Ik weet gewoon even helemaal niets meer, wat is wijsheid en wat niet.