Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heel, heel veel beterschap voor Milk. Ik hoop dat de vochtafdrijvers snel gaan werken en ze weer goed in de benen kan. Wat een zorg weer en net nu je denkt een beetje gaan genieten van dje drietal met puppie erbij.
Die vochtafdrijvers gaan nu werken, zij heeft 2 x geplast en weer gedronken. Madam wil graag via de spuit, dat is het minst vermoeiend. Ik liet haar net gewoon drinken en na twee slokken staat ze me aan te kijken van moet dit Ik durf het niet te zeggen maar het lopen gaat iets beter en na de poten bekeken te hebben lijken die iets minder dik te zijn (kan ook bedrog zijn omdat ik dat graag wil zien). Ze klinkt wat minder benauwd. Maar goed, laat ik me niet blij maken met een dooie mus, Heb een zwaar nachtje achter de rug en zie graag veranderingen.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
sterkte en ik hoop dat je al heel snel met milk naar een da kan
en geritsen in ommen is ontzettend goed
dikke knuffel voor jullie ,en mijn duimen draaien
Gelukkig kan ze vanmiddag om 15.45 terecht daar. Was even bang dat het vandaag niet meer zou lukken maar gelukkig wel dus.
Wel een giga rottijd om daarheen te rijden dus ik ben laat terug om verslag uit te brengen.
Ik ga weer even bij haar zitten en proberen drinken te geven
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Verdomme Whera! Ik hoop dat die vochtafdrijvers goed hun werk doen.
Ik heb vroeger een kat gehad die al 19 was die dit soort verschijnselen kreeg. Deze kat had echt blauwe slijmvliezen. Daar is het ook bij gelukt, ondanks dat de DA het eigenlijk niet meer zag zitten(heeft nog 1,5 jaar geleefd).
Het kan zijn dat het hart niet meer zo heel goed is en dat daardoor het vocht achter de longen komt. Ze kunnen daar ook weer een medicijn voor geven. Je kan aan de kleur van de slijmvliezen goed zien of ze het benauwd heeft. Ze moeten mooi roze zijn (maar dat wist je vast wel).
Ik wens jullie heel veel sterkte en Milk zet hem op, je moet opknappen!
Knuffels voor Milk en ik ga heel hard duimen!
Die duimen heeft zij hard nodig dat grietje. Man wat is ze beroerd.
De vochtafdrijvers zijn goed hun best aan het doen, de poten zijn wat minder dik. Ze is wat cyanotisch en er ligt een zuurstofslang naast haar om haar extra zuurstof te geven (gelukkig hebben we dat in voorraad)
De koorts is gelukkig gezakt en ze krijgt rimadyl tegen de pijn.
Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien maar er zit gewoon geen vorm meer in haar poot van het vocht. Dit was gister.
gvd nee he Whera.. ik duim volop voor het meisje...
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Gelukkig kan je er snel terecht! Gaat dat lukken? (ik weet niet of Bob mee komt, maar anders kan ik er ook rond die tijd wel zijn om te helpen). Sterkte!