Hoi,
Flo hoort een klein hondje te zijn, ja...maar hij zit in het verkeerde lijf(je)
ik heb zonet even alles ingesprayd met Frontline (katten, Richard en Flo) en hoop dat het werkt. Maar daar ben ik gezien Flo zijn allergie nogal huiverig voor eigenlijk om dat te vaak te gebruiken (hij is zelfs allergisch voor hechtdraad).
De omgeving insprayen kan ik denk ik het beste doen voor ik op vakantie ga? Ik ga over 3 weken weg, tot die tijd heb ik hier een jong katje en 2 honden altijd binnen lopen (en soms nog wat meer katten), plus een kind. Ik weet niet of het handig is dan te gaan sprayen? Heb nog wel Exil staan.
Op de verpakking stond niet dat de band gevaarlijk was voor kinderen (hij was ook maar 2 euro trouwens), maar dat is dus blijkbaar wel zo? Ik vind er wel een walgelijk chemische geur vanaf komen.
Het gaat verder hartstikke goed met Flo. Hij is al zindelijk

, ik heb er sinds zaterdag een jonge kat bij en die 2 zitten de hele tijd met elkaar te spelen, en hij staat compleet op vers...sterker nog...als ik hem zijn brokjes voorzet laat ie ze staan
Bedankt voor jullie tips alvast (ik ben helaas niet zo vlooienkundig).
Weet iemand toevallig nog iets over tea tree, knoflook etc. Hoe ik dat moet toepassen? Want dat zou misschien met het oog op zijn allergie een betere optie zijn voor de langere termijn.