Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En daar gaan we weer, zucht..het gaat echt niet goed:((
Moderator: moderatorteam
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
-
MoniqueDM
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik ook ...LongFields schreef:Ik ben ook wel erg benieuwd of er al wat meer duidelijkheid is inmiddels. Vind het maar akelig stil....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Nou we zijn weer thuis, pppff vanaf vanochtend half 8 onderweg geweest en al die tijd rond gelopen met een zieke Kel
ER is eerst een echo gemaakt daar was duidelijk een witte stip op te zien wat betekende dat er een voorwerp oid zat wat daar niet hoorde. Dit kan van alles zijn, hout, grasaar, iets van buitenaf, dus dat was echt gewoon gissen wat het was. De chirurg heeft haar toen bekeken en besloot om haar nog diezelfde middag te opereren, want hij zag ook wel dat dit niet langer ging zo.
Dus rond 12 uur weer terugegaaan naar de kliniek en om een uur of 1 werd ze geopereerd. Hij is aardig lang bezig geweest met haar, het viel enorm tegen. Het abces zat ondertussen bijna verspreid over haar hele hals en de grootste bult zat precies tussen 2 slagaders in, en lag ook nog eens heel erg diep. Daar kon hij dus haast niet bij. Hij heeft het opengesneden en er stroomde enorm veel push uit. Normaal gesproken maakt hij dan nog een opening, maar dit ging niet, want de want van het abces was buitengewoon dik.
hij heeft overal gekeken en gezocht, maar kon geen voorwerp oid meer vinden, dit vond hij zeer vreemd (en wij ook trouwens!)
Het kan zijn dat bij het openen het er al uit is gekomen of is verplaatst in haar hals.
Ze heeft nu iig een drain voor een week en hij verwacht dat er nog aardig veel uit zal komen.
Er is ook een kweek gemaakt om te kijken wat het nu precies was en vooral waarom dit ineens zo ontzettend heftig kwam opzetten.
Als het dun blijft hoeft ze niet terug naar Amsterdam, als het weer dik wordt, moet ze wel terug voor een nieuwe operatie
Ze is nu echt op, ze slaapt alleen maar en voelt zich enorm beroerd van de narcose. Ze heeft een enorme pamper om haar nek hangen en dit moet zo een dag of 7 blijven, want ze heeft toch een open wond.
Ppff het is me het weekje wel hoor, heb sins ik terug ben van vakantie nog geen oog dicht gedaan, is een keer wat anders dan een jetleg.
Enne ze weten wel hoe ze moeten rekenen bij de DA tegenwoordig, ik ben in 4 dagen tijd 1800 euro kwijt
ER is eerst een echo gemaakt daar was duidelijk een witte stip op te zien wat betekende dat er een voorwerp oid zat wat daar niet hoorde. Dit kan van alles zijn, hout, grasaar, iets van buitenaf, dus dat was echt gewoon gissen wat het was. De chirurg heeft haar toen bekeken en besloot om haar nog diezelfde middag te opereren, want hij zag ook wel dat dit niet langer ging zo.
Dus rond 12 uur weer terugegaaan naar de kliniek en om een uur of 1 werd ze geopereerd. Hij is aardig lang bezig geweest met haar, het viel enorm tegen. Het abces zat ondertussen bijna verspreid over haar hele hals en de grootste bult zat precies tussen 2 slagaders in, en lag ook nog eens heel erg diep. Daar kon hij dus haast niet bij. Hij heeft het opengesneden en er stroomde enorm veel push uit. Normaal gesproken maakt hij dan nog een opening, maar dit ging niet, want de want van het abces was buitengewoon dik.
hij heeft overal gekeken en gezocht, maar kon geen voorwerp oid meer vinden, dit vond hij zeer vreemd (en wij ook trouwens!)
Het kan zijn dat bij het openen het er al uit is gekomen of is verplaatst in haar hals.
Ze heeft nu iig een drain voor een week en hij verwacht dat er nog aardig veel uit zal komen.
Er is ook een kweek gemaakt om te kijken wat het nu precies was en vooral waarom dit ineens zo ontzettend heftig kwam opzetten.
Als het dun blijft hoeft ze niet terug naar Amsterdam, als het weer dik wordt, moet ze wel terug voor een nieuwe operatie
Ze is nu echt op, ze slaapt alleen maar en voelt zich enorm beroerd van de narcose. Ze heeft een enorme pamper om haar nek hangen en dit moet zo een dag of 7 blijven, want ze heeft toch een open wond.
Ppff het is me het weekje wel hoor, heb sins ik terug ben van vakantie nog geen oog dicht gedaan, is een keer wat anders dan een jetleg.
Enne ze weten wel hoe ze moeten rekenen bij de DA tegenwoordig, ik ben in 4 dagen tijd 1800 euro kwijt
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
jeetje.. wat raar dat het niet meer terug te vinden is dan he?!Demi schreef:Nou we zijn weer thuis, pppff vanaf vanochtend half 8 onderweg geweest en al die tijd rond gelopen met een zieke Kel![]()
Als het dun blijft hoeft ze niet terug naar Amsterdam, als het weer dik wordt, moet ze wel terug voor een nieuwe operatie![]()
Ik hoop dat ze zich nu echt wat beter gaat voelen de komende dagen en dat die temperatuur normaal blijft en niet meer zo heen en weer gaat...
Het zal overigens nog wel een tijdje duren eer ze weer een beetje de oude is, het heeft haar enorm veel energie gekost de afgelopen dagen en dan nu de narcose erbij...
Ik blijf gewoon voor je duimen, hoop dat ze niet meer terug hoeft....

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
pfff wat een gedoe en stress voor jullie allemaal.
ik hoop maar dat ze er nog bovenop komt en weer helemaal de oude word.
lekker onder de deken warm blijven
(tenzij ze nog koorts heeft natuurlijk)
heel veel sterkte en probeer ook een beetje aan jezelf te denken,is er niemand die je aflost zodat je even kan uitrusten?
groetjes eefje
ik hoop maar dat ze er nog bovenop komt en weer helemaal de oude word.
lekker onder de deken warm blijven
heel veel sterkte en probeer ook een beetje aan jezelf te denken,is er niemand die je aflost zodat je even kan uitrusten?
groetjes eefje
- Angeniet
- Erelid
-
Leane
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Jennie
- Actief
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- MJ
- Zeer actief