Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heb ik weer bij de DA.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

mijn hond staat wel op brokken, en ik barf partime, gewoon domweg, omdat ze dan niet in 2 tellen klaar zijn met eten, en omdat ik vind dat het gebit ook iets te doen moet hebben.
ze genieten er echt van, dus waarom niet, ik vind ook dat een DA zich daar verder niet over uit moet laten als de hond het er goed op doet :19:
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

:mrgreen: ik was vanmorgen op de koffie bij de opa en oma van mijn vriend. dick kreeg iets lekkers en toen zeiden ze ineens. goh die heeft toch schone tanden he, onze molly vroeger die had dat niet hoor, die had altijd veel tandsteen.
dus ik begin te lachen en vertel dat ik gister nog hoorde dat honden brokken moeten eten omdat ze dan geen tandsteen krijgen door het schuren van de brokken.

vond het toch een mooi compliment :wink:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
Hetty2501
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniel

Ongelezen bericht door Hetty2501 »

Hier een dierenatrtsassistente die ook vers wil gaan geven. Helaas weten lang niet alle dierenartsen veel van voeding af.
Door mijn eigen baas worden ook brokken aangeraden. Ik heb altijd Hills gegeven. Wist ik veel?
Als ik er wat meer over weet en mijn praatje klaar heb ga ik ook een keer de discussie aan met mijn dierenarts (mijn baas dus)
Gelukkig hebben we een waarnemer die haar hond ook vers geeft en hier absoluut voorstander van is. Van haar heb ik al heel wat informatie gekregen!
Afbeelding
Bianca6
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Bianca6 »

Inge O schreef:
Bianca6 schreef:als hij alleen vlees krijgt dan komt hij bepaalde dingen tekort.
dat is natuurlijk ook zo, dus als die da niet weet (of jij het hem niet uitlegt) wat kvv of barf inhoudt staat hij niet helemaal zonder reden zo :eek: te kijken :wink: .

het is zijn manco dát hij het niet weet, maar de verwarring ontstaat naar mijn idee toch ook doordat baasjes het maar steeds over dat 'vlees' hebben.

als een hond geen samengestelde voeding krijgt dan wordt hij idd ziek, zoveel is zeker.
Ik heb zeker wel geprobeerd om het uit te leggen, maar ze blijven het een raar iets vinden! En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik geen kunstenaar ben in het uitleggen over hoe en wat. Maar toch werd het sterk afgeraden om ''vers'' te geven.
Groetjes Bianca!

Afbeelding
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

eenmaal heb ik een dierenarts mogen treffen die ook die brokken in twijfel trok.

die zat en zit in dieren. een dik uur par voiture. daar ga ik dus voortaan naartoe voor de ernstige zaken.

ik zal nooit die kop van de lokale arts vergeten toen boe van schrik in hun praktijk moest poepen. er zaten stukjes mais in! ach, iets te nalatig gepureerd, zei ik, geheel naar waarheid. de kippebouten en de stukjes pens waren wel goed verteerd, zei ik nog. ze kreeg een rolberoerte en ging me heel maternalistisch vertellen hoe fout dat wel niet was.

om me vervolgens pogen te overtuigen dat boe toch echt ieder jaar die complete cocktail moest hebben. weet je wat, volgend jaar kom ik helemaal niet meer voor wat dan ook. toedeledokie, graag of niet.
Ianthe
Zeer actief
Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

Dit komt mij zò bekend voor :roll:

Onze DA begon al meteen tegen mijn moeder te zeggen: "Wat die kinderen allemaal wel niet op internet lezen hè :roll:"
Afbeelding
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Eefje83 »

XenaScence schreef:Dit komt mij zò bekend voor :roll:

Onze DA begon al meteen tegen mijn moeder te zeggen: "Wat die kinderen allemaal wel niet op internet lezen hè :roll:"
dat zegt mijn DA(1van de 3)ook :devil:

groetjes eefje
Nikita
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Nikita »

Ikzelf zit nu gelukkig bij een dierenarts die pro Barf en KVV is. Ben ook bewust overgestapt.

Mijn moeder was ook zover dat ze sinds kort haar kat in ieder geval een paar dagen KVV gaf. Maar nu is ze laatst bij de dierenarts geweest en het beestje heeft tandsteen. Oh mevrouw, nee hoor, u moet gewoon brokken gaan geven het is hartstikke slecht wat u doet. Van brokken gaat het tandsteen weg.

Nu kan ik kletsen als brugman, mijn moeder gelooft de dierenarts. Hiervoor vond ze het allemaal aannemelijk, maar nu de diernarts het zelf tegen haar zegt zal hij toch wel gelijk hebben :N:
Het is de kieltepetoet, de stinkiedinkie malamoet :mrgreen:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Mijn dierenarts stond in het begin ook heel sceptisch tegenover rauwe voeding (kvv). Ze vroeg om een etiketje en dat heb ik toen ook een keer meegenomen. Ze heeft nooit gepreekt, of zich heel negatief uitgelaten maar de eerste paar keer dat ik bij haar kwam werd het wel steeds aangehaald en dan met name de vraag 'waarom' ik dit aan Vegas geef. Ik heb het duidelijk uitgelegd maar ben toch naar een andere dierenarts (in dezelfde praktijk) overgestapt want ik vind het wel fijn als ik wat dit soort dingen (net als enten en ontwormen etc.) betreft redelijk op 1 lijn zit, zodat ik niet iedere keer die 'discussie' aan hoef te gaan. De dierenarts waar ik nu bij kom laat zich er niet zo over uit, ik heb geen idee hoe ze er tegenover staat maar ze laat mij wat voer betreft in ieder geval met rust :mrgreen: en ik krijg ook geen Hill's blikken meer mee als Vegas last van zijn buik heeft.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
nanni
Actief

Ongelezen bericht door nanni »

Gister was ik bij de DA voor Tuana haar jeuk... ze vroeg wat ik voerde, dus ik zeg brokken(pro plan zalm en rijst) en vlees(van kippennekken tot CB) vond het juist goed dat ik het gaf, want in beide zitten geen rare toevoegingen waardoor honden kunnen gaan jeuken...
Onze DA is nooit tegen vlees geweest, en probeerd ons ook nooit op een bepaalde brok te zetten.. Ben erg blij met me DA..
Groetjes kim en een poot van Tuana en Rocky

Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Nah..ongeacht wat de DA vindt...
We (euhm..de hondjes :mrgreen: ) barfen geen 3 dagen in de week meer maar 4. :pffff:

Heb Angelique25 nog even goed nagevraagd over het één en ander
wat ik dan de 4 dagen Barf naast de 3 dagen Carnibest wil gaan geven dat ik écht wel helemaal goed zit en dat ze alles binnen krijgen
(dank je wel nogmaals :wink: ) en ik denk dat de hondjes helemaal blij gaan zijn die 4 dagen. :cheer:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Marie-José schreef:Nah..ongeacht wat de DA vindt...
We (euhm..de hondjes :mrgreen: ) barfen geen 3 dagen in de week meer maar 4. :pffff:

Heb Angelique25 nog even goed nagevraagd over het één en ander
wat ik dan de 4 dagen Barf naast de 3 dagen Carnibest wil gaan geven dat ik écht wel helemaal goed zit en dat ze alles binnen krijgen
(dank je wel nogmaals :wink: ) en ik denk dat de hondjes helemaal blij gaan zijn die 4 dagen. :cheer:
Het komt allemaal goed MJ, je kent nu zoveel honden die rauw eten en die doen het toch ook prima :wink:

Wat ik me trouwens wel van dierenartsen kan voorstellen, is dat ze gezondheidsproblemen aan 'barf' koppelen. Veel mensen wiens hond 'iets' mankeert, gaan zich in voeding verdiepen en komen op rauw uit. Die gezondheidsproblemen lossen uiteraard niet allemaal voor de zon op door anders te voeren. Er zijn daarom volgens mij verhoudingsgewijs best veel honden op 'barf' waar 'iets' mee is.

Ik heb het 1 keer telefonisch met de dierenarts over voeding gehad toen Bram iets van een virusje had. De reactie viel me erg mee. Ze raadde keurig aan om een dag niks te geven, dan twee dagen kip koken en dan langzamerhand weer naar rauw (ik weet het niet meer precies, maar zoiets was het). Viel me erg mee dus.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Inge O schreef: mensen die het barfverhaal of niet kennen, of maar zo-en-zo kunnen echt maar beter weten dat het niet - niet - niet de bedoeling is om blacky alleen maar lekker vleesjes te voeren :19: .
Daar heb je wel een punt inderdaad. Ik zeg ook vaak zoiets als 'Bram krijgt rauw vlees'. Bij de dagopvang vinden ze het maar niks. Ik zal ze toch eens wat meer uitleg geven, dat stelt ze wellicht gerust.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
MJ
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
je kent nu zoveel honden die rauw eten en die doen het toch ook prima :wink:
Maar dat is het ook niet bij mij.... :wink:

Ik ben alleen zo'n druif die niet op zichzelf vertrouwd als het om dit gaat. Heb dan toch bevestiging nodig dat ik écht wel het goede geef.
Als ik een paar dagen niet goed eet dan merk ik dat en ga weer even heel gezond doen...maar als ik de hondjes niet goed voer kunnen zij me dat niet woordelijk vertellen.Je zal het ongetwijfeld aan ze gaan zien dan maar niet àlà minute lijkt me.... :N:
Wat dat betreft zou ik soms willen dat ze konden praten. :mrgreen:

Ah joh..ik ben nu van af en toe wat Barf naar 3 dagen in de week naar 4 dagen in de week gegaan Barf gegaan....wie weet zit ik straks ook op 7 dagen ! :mrgreen:

edit : type-fout
Laatst gewijzigd door MJ op 14 jun 2007 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Zoek stok! schreef:
Inge O schreef: mensen die het barfverhaal of niet kennen, of maar zo-en-zo kunnen echt maar beter weten dat het niet - niet - niet de bedoeling is om blacky alleen maar lekker vleesjes te voeren :19: .
Daar heb je wel een punt inderdaad. Ik zeg ook vaak zoiets als 'Bram krijgt rauw vlees'. Bij de dagopvang vinden ze het maar niks. Ik zal ze toch eens wat meer uitleg geven, dat stelt ze wellicht gerust.

Ja, dat heb ik ook gemerkt. Maar als ik iets zegt als: mijn honden krijgen 'barf' of ik voer mijn honden volgens de 'barf-methode' (wat ik goed beschouwd niet helemaal doe, maar goed) dan is de kans wat groter dat je da in ieder geval weet waar je het over hebt.
Ik heb in ieder geval gemerkt dat die term best aardig ingeburgerd is. Zowel mijn eigen da als de orthopeed waar ik kom, vinden het een prima manier van voeren.
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Ik heb ,geloof ik , de term Barf,NRV ,zelf samenstellen en elk merk KVV gespuit die me maar te binnen schoot....maar enige herkenning was er niet te bespeuren. :N: :smile:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

linlin schreef:eenmaal heb ik een dierenarts mogen treffen die ook die brokken in twijfel trok.
Eh nouuuu... als jij dezelfde bedoeld als ik, dan heb ik toch een andere ervaring. Hij keurt kvv, of zelf rauw samenstellen niet af. En hij doet heel begrijpend mee. Maar ergens zie ik toch die glimp van "eh, ok, deze mensen zijn wel erg gek met hun hondje" :piew:

Maar goed. Hij keurt het zeker niet af. Maar wat betreft voeding moet ik de lokale dierenarts hier toch het voordeel van de twijfel geven. Toen ik 5 jaar geleden vertelde dat Saar geen brokken kreeg maar botten en vlees, begon hij een hele verhandeling over dat dat allemaal dan absoluut wel rauw moest zijn. En dat ik prima groenten kon geven, maar dat dat dan ook rauw en geblenderd moest zijn.
Ik vertelde dat toen 's avonds op de barf-lijst, en Tannetje Koning zei gelijk "van wie denk je dat hij vorige week een lezing heeft bijgewoond" :mrgreen: :smile: :smile:
Rami
Zeer actief

Marie-José schreef:Ik heb ,geloof ik , de term Barf,NRV ,zelf samenstellen en elk merk KVV gespuit die me maar te binnen schoot....maar enige herkenning was er niet te bespeuren. :N: :smile:
Oh jee, en het was echt een dierenarts??? :pig: :wink:

Je zou toch zeggen dat een dierenarts ook wel een wat leest over voedingsmethoden in een vakblad, op internet, in een boek of zo... :roll:
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Rami schreef:
Marie-José schreef:Ik heb ,geloof ik , de term Barf,NRV ,zelf samenstellen en elk merk KVV gespuit die me maar te binnen schoot....maar enige herkenning was er niet te bespeuren. :N: :smile:
Oh jee, en het was echt een dierenarts??? :pig: :wink:

Je zou toch zeggen dat een dierenarts ook wel een wat leest over voedingsmethoden in een vakblad, op internet, in een boek of zo... :roll:
Ik mag niet liegen.... :wink: Rodi had ze weleens horen verluiden ,geloof ik. Maar dat was rauw vlees. :pffff: Niet goed. :neenee:
En toen ik aangaf hoe ik voerde....oi,oi,oi, :smile:

Ik had vandaag eigenlijk dat boekje 'voer voor carnivoren' langs willen brengen met een lijstje erin wat ik zelf per week voer...maar dat ga ik morgen doen . Vandaag niet aan toegekomen. :wink:
Rami
Zeer actief

Marie-José schreef:Ik mag niet liegen.... :wink: Rodi had ze weleens horen verluiden ,geloof ik. Maar dat was rauw vlees. :pffff: Niet goed. :neenee:
En toen ik aangaf hoe ik voerde....oi,oi,oi, :smile:

Ik had vandaag eigenlijk dat boekje 'voer voor carnivoren' langs willen brengen met een lijstje erin wat ik zelf per week voer...maar dat ga ik morgen doen . Vandaag niet aan toegekomen. :wink:
Haha, en wat zei je: "Fout! Rodi is niet alleen rauw vlees; er is een complete versie dus met bot!" (Nou ja, da's niet helemaal waar, 't is een calciumpreparaat, maar het is wel compleet! :wink: ).
Dat van 't boekje van Tannetje Koning langs brengen is wel een strak plan, trouwens! :ok:
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Dat is idd vervelend, zeker als je al zo onzeker bent.
Hier vinden de dierenartsen in de praktijk waar ik kom het juist interessant.
Ghaya had enorme huidproblemen, was in dr nek en buik helemaal kaal. Ben toen CB gaan voeren en ze zag er weer prachtig uit.
Dierenarts vroeg hoe ik dat voor elkaar had gekregen en toen ik zei dat het kwam door het versvlees was zijn reactie 'onvoorstelbaar, geweldig!'

Grappige is ook dat als Ghaya weer tobt ergens mee de da's dan altijd zeggen 'nee die speciale hill's brokjes hoeft ze niet, geef jij maar lekker dat verse spul, kun je ook mooi de pilletjes in verstoppen'.
MJ
Zeer actief

Rami schreef: Haha, en wat zei je: "Fout! Rodi is niet alleen rauw vlees; er is een complete versie dus met bot!" (Nou ja, da's niet helemaal waar, 't is een calciumpreparaat, maar het is wel compleet! :wink: ).
Ik kon kletsen als brugman....zìj had er voor geleerd en zìj zag de voorbeelden in de praktijd met alle HD ,ED en weet ik veel wat nog niet meer.
Maar dit is echt voor het eerst daar dat er op die manier gereageerd wordt. Ik weet wel dat daar de brokken geadviseerd worden maar ik weet eigenlijk wel zeker (tenminste dat hoop ik) dat de DA die ik daar normaliter heb niet op die manier het naar me zou brengen,ik heb het hiervoor er nog nooit zo over gehad .
Helaas moet ik ook met die man nog even in conclaaf wat betreft de entingen...de éénmaal in de drie jaar enting van de Nobivac doet hij nog niet aan mee. Had ik toch echt verwacht. Ben dus ook heel benieuwd wat er gezegd gaat worden als ik ze volgend jaar alleen voor Weill wil laten enten.
Dat van 't boekje van Tannetje Koning langs brengen is wel een strak plan, trouwens! :ok:
Ik zei dat ik dat boekje had en ze vroeg me dat langs te brengen. Kon ze me nog beter van repliek dienen dat wat ik deed fout was en zij gelijk had ,zei ze. :mrgreen:
Ik breng het boekje wel hoor...maar eigenlijk weet ik wel dat ze zich vasthoudt aan d'r standpunt. :19:

Het stomme was eigenlijk dat we op voeding kwamen omdat ze zei dat ik Dusty 5 dagen rijst met bepaalde brokjes moest voeren.
En ik reageerde een beetje verbaasd op die 5 dagen omdat Dusty maar een paar keer overgegeven had (wat vocht alleen maandagochtend zijn eten er ook bij ) en geen diarree had.... en toen ik zei dat ie rijst niet lustte en geen brokjes kreeg maar KVV of zelf samengesteld was het hek van de dam. :wink:
Marion.

Marie-José schreef:Helaas moet ik ook met die man nog even in conclaaf wat betreft de entingen...de éénmaal in de drie jaar enting van de Nobivac doet hij nog niet aan mee. Had ik toch echt verwacht. Ben dus ook heel benieuwd wat er gezegd gaat worden als ik ze volgend jaar alleen voor Weill wil laten enten.
Even tussendoor MJ. Ik zou daar nu duidelijkheid over willen hebben. De handtekening van de da geldt. Ik zou zeker willen dat hij er als datum iets van 2010 (voor de Rabiës) neer zou zetten. Mèt handtekening.
Neem anders dat entingsschema van Intervet mee, staat hier ergens op het forum. Ik zou eisen dat hij zijn handtekening zet voor een datum in 2010 hoor. Mits het vaccin van na november 2006 is.

Op de grens geldt alleen de handtekening van je da. Dié moet aangeven dat de enting 3 jaar geldig is.

Zoeken op het forum op "entingsschema" en je vind hem wel. Anders stuur je even een pb-tje, ik heb hem wel ergens opgeslagen.
Marion.

Overigens.... als een da Nobivac ent, en toch durft te beweren dat de enting maar een jaar geldig is.... dan was hij mijn dierenarts niet meer.
Dan leest hij dus de informatie niet die hij van fabrikanten krijgt.

Hoezo bijblijven???
MJ
Zeer actief

De Rabies is idd voor 3 jaar zei hij....de 'gewone jaarlijkse ' enting ws niet. Hij was er nog niet voldoende over geinformeerd zei hij .
Ik heb dat schema dat hier op het forum stond toen ook gelijk opgeslagen en ook dat wilde ik morgen aan ze geven. :wink:
MJ
Zeer actief

Marion. schreef:Overigens.... als een da Nobivac ent, en toch durft te beweren dat de enting maar een jaar geldig is.... dan was hij mijn dierenarts niet meer.

Hoezo bijblijven???
Ik kijk trouwens net in de entingsboekjes en daar staat dat ik volgend jaar weer moet enten...
Op het stickertje staat : Nobivac DHPPi , A044A01 en datum 06-2008
en het andere stckertje zegt Nobivac LEPTO, A007A01 en een datum 04-2008

Handgeschreven door de DA de datum maart 2008 weer enten en zijn handtekening.
Hoe kom ik erachter of ik dit vaccin van na november 2006 is?
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

Marie-José schreef:
Marion. schreef:Overigens.... als een da Nobivac ent, en toch durft te beweren dat de enting maar een jaar geldig is.... dan was hij mijn dierenarts niet meer.

Hoezo bijblijven???
Ik kijk trouwens net in de entingsboekjes en daar staat dat ik volgend jaar weer moet enten...
Op het stickertje staat : Nobivac DHPPi , A044A01 en datum 06-2008
en het andere stckertje zegt Nobivac LEPTO, A007A01 en een datum 04-2008

Handgeschreven door de DA de datum maart 2008 weer enten en zijn handtekening.
Hoe kom ik erachter of ik dit vaccin van na november 2006 is?
Via het batchnummer, die AO44AO1. Als dat van vóór die tijd is mag de Da ook geen 3 jaar ervoor geven, omdat dat toen nog niet van kracht was. Houd dus wel in dat hij met een fijne oude voorraad aan het werken is wat dus ten koste gaat van jouw hond + knip.
Ik zou als ik jou was even een mailtje met de gegevens van je vaccinatie naar Intervet sturen en hun zullen dan wel exact kunnen vertellen hoe het zit. Qua werking zou je pas over minimaal 3 jaar weer hoeven (wat de DHPPI aangaat), alleen als je her en der komt waar men geldige vaccinaties vraagt kun je dus een probleem hebben.
MJ
Zeer actief

Dank je wel...ik gooi er gelijk even een mailtje tegen aan ! :ok:
MJ
Zeer actief

Bericht gehad van Intervet.....
Idd...ik hoef pas in 2010 de volledige cocktail weer te geven..de twee tussenliggende jaren wel de Weil en kennelhoest (maar die laatste doe ik dus niet). Nummers wat op de stickers staat is volgens Intervet niet van belang. Het vaccin is niet veranderd en gewoon 3 jaar geldig. :ok:

Boekje heb ik vanmiddag bij de DA ageleverd en toen ze op mijn lijstje keek dat ze bijv vandaag alleen pens kregen kwam toch de vraag : en dat is het enige wat ze dus vandaag eten ? :eek: :denken:
Nou ja..ze leest het boekje maar en ik ben heel benieuwd wat ze straks zegt.
Toen ik haar het ent-schema van Nobivac gaf zei ze dat ze dáár helemaal achter stond en dat ze juist probeert die omschakeling in de praktijk (er werken daar iets van 5 DA's) voor elkaar te krijgen.
Ik kan dus gewoon volgend jaar alleen voor de Weil -enting gaan . :wink:
Robian
Actief

Ongelezen bericht door Robian »

Naar welke DA ben je geweest?

De DA waar ik naartoe ga durft de discussie al helemaal niet meer met mij aan te gaan :N:
Laatst hebben we nog even staan vechten toen ze me nierdieetbrokken aan wilde praten. :boos:

Het enting verhaal heb ik trouwens ook al gehad.
Normaliter enten ze niet met Nobivac. Ik heb het hen laten bestellen en ik heb erop gestaan dat ze de regels van de leverancier zouden volgen en 3 jaar in het entingsboekje zetten.
Ik heb trouwens alleen de Rabius enting gedaan omdat ik naar het buitenland ga met de jongens.

De DA vroeg toen of ik meteen de cocktail wilde laten zetten.
Ik heb haar toen verteld dat ik daar niet meer aan deed.
Ik was volgens haar niet verstandig bezig, zij liet haar honden ook elk jaar enten. Ze was even stil toen ik zei dat ik niet van plan was om achter haar aan de sloot in te springen :mrgreen:

Laat je de kop niet gek maken meis. Je bent gewoon goed bezig.
Bij ons op de Hondeclub loopt een hond die door de DA's allang opgegeven was. (letterlijk opgegeven, ze gaven haar nog een paar maand)
Doordat de baas haar eigen kop volgde en is gaan barfen dartelt die hond nog vrolijk rond en is zo gezond als een vis.
De hond is van alle medicijnen af en de DA kan het niet verklaren hoe dat nou kan :19:
Groetjes, Sylvia
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”