Does schreef:Ze is een kruising stabij/spaniel. Volgens mij een kruising van twee actieve honden.
Ze is inderdaad zeer huiselijk ingesteld. Gewoon lekker bij je zijn dan is ze helemaal in haar element. Als ik naar het hondenlosloopveld ga met haar en ik ga even op het bankje zitten, dan komt ze meteen bij me aan m'n voeten liggen, languit
dit herken ik, het zijn niet zulke renners , hoor !
Lekker gewoon doen, vinden ze al leuk genoeg.
Mijn hond houdt er helemaal niet van , met al dat gedoe van drukke honden om hem heen, en loopt altijd als eerste weer uit de speel-kluwe van andere honden.
Lekker bij je zitten naast je bankje zitten kijken naar vogels bv , vindt hij tof !
En wees blij: ik ben totaal geen type voor een hyper-adhd-labrador bv , ik heb een stabij daarom voor die rust gekozen !
dan gaat ze niet tussendoor liggen, behalve als ik met iemand een praatje maak. Dan maakt ze meteen gebruik van de gelegenheid om even te gaan liggen
Ja, dat ken ik ook, , maar soms heeft hij een geur van een konijntjes en is hij eventjes weg.
Maar als ik uitgeklest ben en hem roep komt hij gelijk en gaan we weer verder, of hij heeft er al die tijd bij gezeten
Ik krijg hier wel eens een leuke opmerking over, toch leuk?
Mijn angst is ook dat ze iets aan haar hart heeft ofzo.
laat, als je toch nog ongerust bent, dit maar even testen of even bloed laten prikken, dat kan toch?
Maar als ze een konijn ziet of ruikt, hoe is ze dan?
Bauke was vanmorgen helemaal in zijn element met spoorzoekertje van konijnen, dan moet je ze maar even laten gaan .
En hij kwam dan ook helemaal moe terug. Geen kind meer aan hem gehad.