Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leeftijd afspenen pups...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

zeta-jones
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 9
Contacteer:

Leeftijd afspenen pups...

Ongelezen bericht door zeta-jones »

De vraag zal ongetwijfeld al eens de revue gepasseerd zijn, kon er zo gauw even niks over vinden, dus stel hem toch nog maar eens...

Op welke leeftijd beginnen jullie (daarmee bedoel ik de fokkers onder ons :wink: ) met het afspenen van pups?

Ik heb natuurlijk al eea opgezocht op i-net en in het kort komt het erop neer dat veel fokkers met 3 weken al beginnen met laten wennen aan vast voedsel. Dat hebben wij bij het vorige nestje ook zo gedaan.
Maar nu lees ik dus ook geregeld dat dat eigenlijk niet goed is omdat de maag en darmen daar op die leeftijd nog niet klaar voor zijn. 4 Weken is vroeg genoeg.
Nu is het natuurlijk zo: hoe meer mensen, hoe meer ervaringen...maar vroeg me toch af wanneer jullie ongeveer beginnen met afspenen?

Ik ga de pups (die nu 16 dagen oud zijn en nog niet toe aan afspenen :wink: ) overigens afspenen op Carnibest Natuurvoer Puppy en op rauw vlees.

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast bedankt! :ok:
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ik ben dan wel geen fokker :mrgreen: maar Ameno is afgespeend op KVV vanaf 3,5 week. Carnibest prutje voor puppies.
:pop:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”